گفت و شنود قسمت-4 - 30آبان -93

 گفت و شنود قسمت-4     - 30آبان -93
 گفتم :  اتهامات یا بهانه  برای تنبیه کردن کاربرمخالف در شبکه ی بالاترین چیست؟
گفت :  ازطریق نقض قوانین بالاترین و بخش نامناسب و رد گزارشات کاربران و دستگاه اتوماتیک هوشمند دنبال می شود.
گفتم : دستگاه اتوماتیک هوشمند چیست؟
گفت : یعنی نه مکانیکی که اتوماتیکی وهوشمندانه  عمل می کند.
گفتم : با این حساب نباید این دستگاه هوشمند اتوماتیکی اشتباه کند وتبعیضی بین کاربران قایل شود.
گفت : تضمینی وجود ندارد.
گفتم:  مگر این دستگاه اتوماتیکی هوشمند حساسیت دارد؟
گفت : آری.
گفتم: به چه حساسیت دارد؟
گفت : به نام برخی  ازکاربران ولینک های شان.
گفتم : برای چه؟
گفت : چون  اینان مخالف جدی رژیم داعشی ولایت فقیه اند.
گفتم : با این حساب  دستگاه اتوماتیک  هوشمند تبعیض قایل می شود وخودی و غیرخودی را تشخیص می دهد.
گفت : بلی.
گفتم :  قوانین  بالاترین چیست و اجرایش چگونه است؟
گفت : شبیه اجرای قوانین دررژیم داعشی ولایت فقیه  است که تأکیدمی شود قانون فصل الخطاب است.
گفتم : مگر فصل الخطاب، به  فتوا و نامه های حکومتی و پیام ها وگفته های خامنه ای رهبرولی فقیه گفته نمی شود؟
گفت : چرا.
گفتم : پس فرق شان چیست؟
گفت:  زیاد فرقی وجود ندارد .
گفتم :  برای چه فرقی با هم ندارند ؟
گفت :  چون  هردوشان تأکید بر اجرای قوانین خودساخته می کنند  که درعمل تبعیض وجود دارد . چون دررژیم داعشی ولایت فقیه قانون یعنی رهبر ولی فقیه وبالعکس. بنابراین در بالاترین هم تدوین قانون و اجرای آن منوط به اجرای نظر مسئول شبکه ی مجازی بالاترین  می باشد. چون  آنچه تدوین شده  دکور است .البته گاهی هم اهرم چماق علیه ی مخالفان است.
گفتم : چرا؟
گفت : چون اجرایش بستگی به جو سازی از طریق رأی منفی دادن همراه بانظرات توهین آمیز واتهامی و.... کاربرانی دارد که خیلی خودی اند. یا لباس شخصی ها یا اسیدپاشان  این شبکه اند که باردگزارشات شان علیه ی کاربران مخالف ولینک های شان مدام فعالیت دارند.
گفت : گزارش رد کردن چیست؟
گفت:  یعنی  همانگونه که اشاره شد باجوسازی کردن و بهانه تراشی از طریق رأی منفی و نظرتوهین آمیز دادن منتظرند اگر چنانچه کاربر نظر داد آنگاه با گزارش خلاف واقعیت رد کردن اهرم چماق برای بستن حسابش آماده  کنند .
گفتم : برای چه این چنین کاربران در این شبکه ی مجازی بالاترین آزادند؟
گفت : همانگونه که دررژیم داعشی ولایت فقیه گشت امربه معروف ونهی از منکر آزادند .چون نقش سرکوب وفشار وممیزی و جاسوسی را اجرا می کنند.برای اینکه خودی اند که باید علیه ی غیرخودی ها اقدام کنند.
گفتم : آیاتعدادشان در این شبکه ی مجازی بالاترین زیادهست؟
گفت : نه چون  نسبت به کاربران عضو بالاترین قابل مقایسه نیست.
گفتم :  مگر بالاترین چه تعداد عضو دارد؟
گفت : یک زمانی گفته می شد بالاترین 50 هزار عضو دارد.
گفتم :  تعداد کاربران لباس شخصی های اسیدپاش چقدر است؟
گفت : آنگونه که  حضورشان با منفی دادن وکامنت زدن های شان  بهبرخی لینک های مخالف نشان داده می شود یک هزارم کاربران عضو بالاترین اند.
گفتم : آیااین تعداد 50 کاربر لباس شخصی اسیدپاش اند که فضای این شبکه ی بالاترین را هم کنترل می کنند وهم آلوده اش کرده اند؟
گفت : بلی.
گفتم :  تعلق یا وابستگی فکری شان چیست؟
گفت : ترکیب یامعجونی از حامیان رژیم گذشته و کنونی و عوامل دررخدمت وزارت بد نام اطلاعات رژیم داعشی ولایت فقیه و مدعی اصلاح طلب و طرفداران بنی صدری ها وبرخی جریانات مدعی چپ می باشد. . البته ازسوی بالاترین هم پشتیبانی می شوند.
گفتم : دلیل همآهنگی این طیف ناهمگون چیست؟
گفت :  دلیل دشمنی هیستریک شان با مخالف اصلی رژیم داعشی ولایت فقیه است
گفتم : مخالف اصلی رژیم داعشی ولایت فقیه کیست؟
گفت : منظور سازمان مجاهدین خلق است.
گفتم : آیا حساب شما بسته شده است؟
گفت : بیش از همه کاربران حساب من بسته شده است.
گفتم : برای چه؟ مگرچه لینک هایی می زنی؟
گفت : ازسوی من فقط لینک های  مربوط به مسایل روز ایران  زده می شود ومخاطب هم حاکمان خلافت رژیم داعشی ولایت فقیه می باشد.
گفتم : برای چه مخالفت می شود؟
گفت : چون هم محتوای لینک ها انتقادیست . هم مورد توجه کاربران واقع می شود.
گفتم : آیا  منفی به لینک های دیگر دادی و گزارش هم رد کردی؟
گفت : منفی خیلی کم دادم و گزارش هم یکبار رد کردم .
گفتم : نتیجه گزارش چه بود؟
گفت : حسابم در جا برای دو هفته بسته شد که هنوز این  مهلت 2 هفته بسته شدن حساب تمام نشده است.
گفتم : چرا نتیجه گزارش رد کردن وارونه  عمل کرده است؟
گفت : بدلیل حساسیت های اشاره شده به محتوای لینک ها وداستان خودی وغیرخودی کردن.
گفتم : گفتی حسابت بیش از سایر کاربران بسته شده است.
گفت : درسته .
گفتم : چندبار و چند روز حسابت بسته شده است؟
گفت :  حسابم در گذشته چندبار یک روز و 3 روز بسته شد .ولی اگر به لینک های زده شده ی من رجوع شود . به وضوح نشان می دهد در یک فاصله زمانی کوتاه 3 روزه و 7 روزه و 14 روزه و 14 روزه گپ وجود دارد. البته 14 روزه اخری به پایان نرسیده چون چندروزش باقی مانده است.
ادامه دارد...........
  
گفت . شنود قسمت-3 . 23 آبان -93
گفت و شنود قسمت دوم . 23 آبان – 93
گفت وشنود 5 آبان -93