گفت و شنود قسمت دوم

گفت و شنود قسمت دوم . 23 آبان - 93 
گفت وشنود  قسمت اول . آبان -93

 گفتم : این شبکه های مجازی اطلاع رسانی کدامند؟
گفت : معروف ترین شان  سایتی است که بالاترین نام دارد.
گفتم : بالاترین یعنی چه؟
گفت : یعنی اینکه لینک های موضوعات گوناگون که در این سایت زده می شود برحسب آرا یاامتیاز رده بندی بالاتر قرار می گیرد.
گفتم : مگر در این سایت مجازی بالاترین مثل رژیم داعشی خامنه ای انتخابات و رأی گیری بر گزار می شود که خامنه ای با گرانفروشی مدعیست ایران دمکرات ترین  کشور منطقه است چون  در این رژیم سالی یکبار انتخابات برگزار شده است .همچنین محمدجواد لاری جانی هم ادعا می کند رژیم داعشی ولایت فقیه بهترین مدل دمکراسی در منطقه است؟
گفت : نه  رأی دادن این چنین نیست .
گفتم : پس رأی دادن در این سایت مجازی بالاترین چگونه است؟
گفت: پس از اینکه کاربری نامنویسی کرد و عضو بالاترین شد می تواند رأی دهد .
گفتم: آیا شیوه نام نویسی همچون شورای نگهبان رژیم ولایت فقیه داعشیی است و  داوطلب باید تأیید صلاحیت شود؟
گفت : قبلاً برای ورود ونامنویسی در این سایت مجازی نیاز به دعوتنامه وآزمون داشت که پس از قبول شدن کاربر تأیید می شد. تقریباً مثل نظریه استصوابی شورای نگهبان بود.
گفتم : حالا چی؟
گفت :  آن روش ملغا شد . چون مدتیست این روش با نگارش جدید تغییر کرده است .
گفتم : نگارش جدید چیست؟
گفت: نگارش جدید پیش مقدمه داشت .
گفتم: پیش مقدمه اش چه بود؟
گفت : پیش مقدمه برچیده شدن روش ارسال دعوتنامه وپاس کردن آزمون برای داوطبان جدید می باشد.
گفتم : چه جایگزین روش نامنویسی عضویت قدیم شد؟
گفت : ورودی برای داوطلبان جدید آزاد شده است وممنوعیتی در کار نیست.
گفتم : چرا این روش اتخاذ شد؟
گفت : چون دلایلی داشت.
گفتم : این دلایل چیست؟
گفت: چون آمار اعضا وبازدیدکنندگان بالاترین دچار ریزش شدید شد.
گفتم :  دلیلش چه بود؟
گفت :  یکی بخاطر سیاست تبعیض آمیز خودی وغیر خودی وحذف فله ای حساب های مخالفان ومنتقدان رژیم داعشی ولایت فقیه  و دیگر بدلیل اینکه این سایت در داخل کشور فیلترشد. بنابراین برای اینکه ریزش جبران شود .ورودی داوطلبان آزادشد.
گفتم: گردش کار نگارش جدید چگونه است؟
گفت :ادعا می شود اتوماتیکی است. یا بطور خودکار کار می کند.
گفتم:  واقعاً چنین است؟
گفت : ادعای تبلیغی می شود.
گفتم : شیوه کارش چگونه است؟
گفت : کارش این است که نظارت بر قوانین بالاترین می کند ولینک هایی که حدنصاب آرای داغ شدن کسب می کنند مجوز عبور به صفحه اول لینک ها را می دهد.
گفتم :مگر کوره آهنگری یا تنور نانوایی است که صحبت از داغ شدن می شود؟
گفت : نه منظور از داغ شدن چیزی دیگریست.
گفتم : آن چیز دیگر چیست؟
گفت : داغ شدن یعنی اینکه بخش موضوعات گوناگون در بالاترین وجود دارد. مثل سیاست، جامعه، سرگرمی ، ..... و ورزش که  لینک های مرتبط به این موضوعات کسب آرا یا امتیازاتی تعیین شده است که پس از کسب امتیاز اصطلاحاً گفته می شود لینک داغ شده است.
گفتم : صفحه اول یعنی چه؟
گفت : صفحه اول  یعنی اینکه لینک پس از داغ شدن به این صفحه برده می شود.
گفتم : ویژگی این صفحه چیست؟
گفت: امتیازش این است که بازدیدکنندگان این صفحه بیش از سایر بخش های دیگر بالاترین است .
گفتم : آبادستگاه خودکار درست کار می کند؟ یعنی آب توش نیست و بدون تبعیض است و همچون بساط رأی گیری های نمایشات انتخاباتی رژیم ولایت فقیه وارائه آمارهایش نمی باشد؟
گفت: البته  دستگاه خودکار نگارش جدید زیادهم خودکار نیست .
گفتم : چرا؟
گفت : بقول خامنه ای رهبرداعشی ولایت فقیه که خطاب به دست اندر کاران نظام چپ و راست هشدار می دهدبایددشمن شناس باشید وخطوط ترسیم شده رعایت ومخدوش نکید وعبور ازآن جایز نیست .این دستگاه خودکار هم  نسبت به مخالف حساسیت دارد. چون دشمن شناس می باشد.
گفتم : دلیل این حساسیت دستگاه خودکار چیست؟
گفت : چون الگو گرفته از خودی وغیرخودی رژیم ولایت فقیه است.
گفتم : برای چه؟
گفت: چون سایت بالاترین حامی وپشتیبان مدعیان اصلاح طلب و جنبش سبزی هاست.
گفتم : مگر حامیان رهبر داعشی خامنه ای اینان را متهم به فتنه گر وجاسوس و وطن فروش وخائن نمی کند؟
گفت : چرا ولی  شبکه مجازی بالاترین مشابه همین سیاست را در مورد مخالفان ومنتقدان بکارمی برد.
گفتم : برای چه؟
گفت : چون خواهان تغییر رژیم  داعشی ولایت فقیه نیست.
گفتم : چرا نام دهان پر غلط انداز بالاترین را برگزیده است؟
گفت : توضیح داده شد چرا؟
گفتم : شیوه برخورد با لینک های کاربران مخالف چگونه است؟
گفت » هرچه کاربر لینک های رادیکال تر روشنگرانه علیه ی رژیم داعشی ولایت فقیه ومسایل روز ایران بزند ومورد توجه بیشتر کاربران قرار گیردبیشتر مورد اتهام و توهین واقع می شود وتهدید بستن حسابش بیشتر می شود.
گفتم : این سیاست تهدید وفشار چگونه اعمال می شود؟
گفت:................. ادامه دارد
گفت وشنود  قسمت اول . 5 آبان -93