قابلمه (گفت و شنود(
گفتم: چرا فراموش کرده سربازجوی مزدور؟ چگونه در دفاع از دولت شده بودمأمور؟
برای چه از یاد برده ، میزنه نعله وارونه ؟علیه ی دولت و رقیب  میگیره بهونه
گفت :  یارو گرسنه بود گرفته بود عزا ، به همسرش گفت زود بیا ور غذا
برایش قابلمه غذا آورد همسر ،  شروع به خوردن کرد یک سر
همسرش گفت چرا می زنی غر؟ مرد گفت چون شکم نگشنه پر
همسرش گفت مگر غذا نیست خوب؟مرد گفت گرتنها بودم،می شدم توپ
گفت: جوانفكر در مصاحبه با روزنامه شرق باز هم به جدول زده است!
گفتم: ولي آقاي احمدي نژاد كه گفته بود «من روزنامه هاي كيهان و شرق را نمي خوانم»! شايد به همين علت و براي اينكه رئيس جمهور متوجه كارهاي او نشود با شرق مصاحبه كرده! خب؛ حالا چي گفته؟
گفت: به خيال خودش استدلال كرده كه آقاي احمدي نژاد نبايد در جلسات مجمع تشخيص شركت كند.
گفتم: ولي آقاي احمدي نژاد كه ديروز در جلسه مجمع شركت كرد. خب! ديگه چي؟!
گفت: اعتراض كرده چرا لاريجاني و قاليباف كه رقيب انتخاباتي رئيس جمهور بوده اند بايد رئيس مجلس و شهردار تهران باشند!
گفتم: خب! اولي با رأي مردم نماينده شده و با رأي نمايندگان مجلس، رئيس مجلس شده. دومي هم با رأي شوراي شهر كه آنها هم با رأي مردم انتخاب شده اند، شهردار شده است!
گفت: ظاهرا از نگاه آقاي جوانفكر غير از اصحاب فتنه و حلقه انحرافي هر كس ديگري را كه ايشان نمي پسندد نبايد هيچ مسئوليتي داشته باشد!
گفتم: يارو به همسرش گفت؛ غذا را بياور كه خيلي گرسنه ام و همسرش قابلمه غذا را سر سفره آورد اما، يارو مي خورد و غرغر مي كرد. همسرش پرسيد؛ غذا خوب نيست؟ گفت؛ نه! خيلي هم خوب است. پرسيد پس چرا غرغر مي كني؟ گفت؛ نفرات زياد است. همسرش گفت؛ فقط من هستم و تو هستي و قابلمه غذا و يارو گفت؛ بهتر آن بود كه فقط من بودم و قابلمه غذا...!
گفت : سربازجوی بد نام و شان ، با یک تی زده  است چند نشان
گفتم : این گاو پیشانی سفید ، دوباره به که گیر داده این پلید؟
گفت : پاچه گرفته از جوانفکر، تا رو کند به حساب سند بکر
گفتم : مدیر دروغ نامه کیهان ،علیه وی چه رو کرده ازپنهان؟
گفت :میگه جوانکفر کرده انتقاد ، از  رئیس جمهور  احمدی نژاد ،
چرا احمدی نژاد رئیس جمهو ر؟در مجمع مصلحت داشته حضور
چرا  علی  لاریجانی و قالیباف؟هر دو هر خالی بند ند و حراف
رئیس مجلس شدند و  شهردار ،با مفت خوری شدند سرمایه دار
گفتم :چرا سربازجو  کرده شلوغ؟دوباره وارونه گویی کرده با دروغ
برای چه  جوانفکر کرده دراز؟علیه اش کوک کرده سا ز
گفت :  چون ازموضع نماینده ی ملت ، متهم کرده جریان انحرافی درون دولت
وصل کرده اینان به فتنه ی  اصلاحات ، تا علیه ی هردوی کند تبلیغات
گفتم: چرا فراموش کرده سربازجوی مزدور؟ چگونه در دفاع از دولت شده بودمأمور؟
برای چه از یاد برده ، میزنه نعله وارونه؟علیه ی دولت و رقیب  میگیره بهونه
گفت :  یارو گرسنه بود گرفته بود عزا ، به همسرش گفت زود بیادر غذا
برایش قابلمه غذا آورد همسر ،  شروع به خوردن کرد یک سر
همسرش گفت چرا می زنی غر؟ مرد گفت چون شکم نگشنه پر
همسرش گفت مگر غذا نیست خوب؟مرد گفت گرتنها بودم می شدم توپ