مهلت (گفت و شنود(
گفتم : مگر کسی مجانی میکنه کار؟
که دولت ومجلس دست زدند به اینکار
گفت : یکی که بود خیلی  محتاج ونیازمند
رفت روزی  نزد یکی از افراد غنی و  ثروتمند
تاپول با مهلت2 ساله قرض گیرداین مستمند
گفت پول نمیدم اما مهلت 10 سال باشه بالبخند
گفت: مجلس در جلسه ديروز خود سازمان فني و حرفه اي كشور را موظف كرد كه تعداد 4786 مربي حق التدريسي را استخدام كند.
گفتم: ايول!
گفت: البته در اين مصوبه آمده است كه استخدام اين مربيان حق التدريسي نبايد براي دولت هيچگونه افزايش بار مالي داشته باشد!
گفتم: دولت چگونه مي تواند بدون افزايش بار مالي 4786 نفر را استخدام كند؟! مگر قرار نبود كه مجلس مصوبه غيرقابل اجرا نداشته باشد؟!
گفت: اتفاقاً يكي از نمايندگان همين سؤال را مطرح كرده بود ولي رئيس مجلس در پاسخ گفته است؛ اين كار امكان پذير است!
گفتم: عده اي از اهل محل نزد يكي از افراد ثروتمند رفتند و گفتند؛ مي داني كه فلاني گرفتاري مالي فراواني دارد. از تو 2خواهش داريم اول اينكه يك ميليون تومان به او قرض بدهي و دوم اينكه براي بازپرداخت آن 2 سال مهلت بدهي و يارو گفت؛ پول نمي دهم ولي درباره مهلت حرفي ندارم! چرا 2 سال؟! ده سال مهلت مي دهم!
گفت : آنگونه اوضاع شده خرت وخر ، که از سویی به گوش میرسه عر عر
گفتم : چرا اوضاع شده چنین آشفته بازار ؟که  به گوش میرسه صدای عرعر دل آزار
گفت : چون خوار وخیف شده دولت ، به پیسی افتاده است ، هم به ذلت
حامیانش نمی کشند هیچ خجالت ، با چرخش و  وکیل تسخیری ملت
چپ و راست به دولت می کنند انتقاد ، عامل گرانی است وتخریب اقتصاد
کنون بدستور ر هبر وقیح همکاره ، طرح تصویب میکنه  بازار مکاره
تا چند هزار حق التدریس شوند استخدام ،نداشته بار مالی برای دولت و نظام
گفتم : مگر کسی مجانی میکنه کار؟ که دولت ومجلس دست زدند به اینکار
گفت : یکی که بود خیلی  محتاج ونیازمند، رفت روزی  نزد یکی از افراد غنی و  ثروتمند
تاپول با مهلت2 ساله قرض گیرداین مستمند ، گفت پول نمیدم اما مهلت 10 سال باشه بالبخند