انتقاد کیهان از مصاحبه نماینده اصولگرا با «من‌ و تو»


انتقاد اوین نامه ی کیهان از مصاحبه نماینده اصولگرا با «من‌ و تو» 4اسفند-95

سرباز جو شریعت نداری بهانه جدید گیر آورده تا از موضع  چماق وحلوا مانور تبلیغاتی علیه نماینده اصول گرای مجلس ارتجاع از دشت آزادگان استان خوزستان بدهد که چرا با مسیح علی نژاد در شبکه "من وتو  "گفت وگو کرده است؟

روزنامه کیهان از گفت‌وگوی نماینده اصولگرای مجلس دهم با خبرنگار شبکه ماهواره‌ای «من و تو» انتقاد کرد و خواستار عذرخواهی او شد.
به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشت: «گفت‌وگوی قاسم ساعدی با معصومه علی‌نژاد که خود را با نام مسیح علی‌نژاد معرفی می‌کند، پریروز از تلویزیون بدنام «من و تو» با موضوع ریزگردها به نمایش درآمد!
کیهان امید دارد که نماینده دشت آزادگان از هویت علی‌نژاد و تلویزیون مصاحبه‌کننده بی‌اطلاع بوده است اما اگر ساعدی می‌دانسته با چه کسی و با کدام شبکه در حال گفت‌وگوست باید بابت به رسمیت شناختن تلویزیونی که با شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی قرارداد همکاری دارد و در نقش تریبون منحرفان اخلاقی و بهاییان ظاهر شده است، پاسخ گوید و از مردم و به خصوص مردم خوزستان عذرخواهی کند! اگر چه بی‌اطلاع بودن، وی نیز او را از عذرخواهی معاف نمی‌کند. گفتنی است یکی از شگرد‌های خبرنگاران اصلاح‌طلب فراری برای انجام گفت‌وگو با نمایندگان و مسئولان داخلی، معرفی نکردن کامل خود و رسانه‌ای است که به پادویی در آن مشغول هستند.قاسم ساعدی از نمایندگان اصولگرای مجلس دهم است