گفت و شنود سند!

 دروغ نامه ی کیهان  4 اسفند - 95
گفت و شنود 
سند!
سربازجو شریعت نداری با لهجه خاص خودش از خاطرات دانش آموزی و ضریب هوش پدرش  یاد کرده که درست  مشابه ضریب هوش کنونی وی می باشد.

گفت: براساس گزارش گمرک 6 هزار تن نوشابه وارد کشور شده و اين در حالي است که کارخانه ها و صنايع کشور در رکود به سر مي برند و جوانان زيادي با بيکاري روبرو هستند.
    گفتم: هيس!...

    گفت: چرا هيس؟! دستاورد برجام هم که با آنهمه هزينه و امتيازاتي که داديم به قول خودشان تقريبا هيچ بود، تحريم ها که باقي مانده و اضافه هم شده است، روابط بانکي هم که برقرار نشده، چرخ معيشت مردم هم که به عقب چرخيده، دارايي هاي کشورمان را هم که هپل هپو کرده اند و...

    گفتم: هيس!! زبونتو گاز بگير!

    گفت: خب! مسئولان دولت تدبير و اميد نبايد به اين پرسش ها پاسخ بدهند؟!

    گفتم: فراکسيون اميد به همه اين پرسش ها پاسخ داده است، هر سوال 2 سال زندان، يا يک سند ملکي.

    گفت: سند براي چي؟!

    گفتم: براي اينکه وقتي سوال کردي و به زندان افتادي، آن سند را گرو بگذارند تا از زندان آزاد شوي.

    گفت: يعني همه بايد زيپ دهان ها را بکشند و قلم ها را بشکنند و...؟!

    گفتم: پس چي فکر کردي؟! ديروز دانش آموزي از پدرش پرسيد؛ سلسله جبال آلپ کجاست؟ پدرش گفت؛ بتمرگ! من سندم کجا بود که از زندان بيرون بيارمت!