(عکس) واکنش بهاره افشاری به شایعات

ریشه و اساس شایعه سازی درجامعه ناشی از سیاست سرکوب وسانسور حکومت های دیکتاتوری است که بدترین نوع آن حکومت فاشیستی – مذهبی حاکم برایران است .

بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرام به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر «او یک فرشته بود» در این باره در اینستاگرام نوشت‌: «تجويز من براى برخى دوستان به ظاهر مطبوعاتى و ژورناليست روزى يك عدد قرص هاى ضد توهم و آرامبخش براى تسكين اعصاب و تسلط براى بازتاب وقايع است.

يكى از هزاران مزاحم اينستاگرامى بنده پا از گليمش دراز كرده بود با خريدارى شماره موبايل من و خانواده نزديكم شروع به اخاذى و تهديد به اسيدپاشى و ...كرد و بعد از ماه‌ها بى توجهى ما ،نهايتا از زمان شروع به شكايتم تا دستگيرى آقاى مزاحم كمتر از ٤٨ ساعت طول كشيد.

هرگز نه ايشون نه هيچ انسان مزاحم ديگه ايي رو نخواهم ديد و شنيد چه برسد كه به پيشنهادش فكر كنم و جواب دهم ...براى شناخت من همان قدر بدانيد كه اينقدر اين ٤ ماه اخير درگير بوده و هستم وقت شنيدن و ديدن انسانهاى واقعى و عزيزم رو هم از دست داده ام.

من براى تشكر از پليس فتا و به درخواست آنها براى عبرت ديگران جلوى دوربينشان حضور پيدا كردم. حالا شما بنويسيد عكس‌هاى من لو رفته‌، خواستگارم جواب رد شنيده،خانم ب الف فلان و فلان شايد كمى بيشتر جنجالى شويد...

اسم رسانه مورد نظر را نخواهم آورد تا كمكى به نمايش بيشترتان نكنم

واکنش بهاره افشاری به شایعات دربااره عکس‌هایش