با تاكيد بر حركت در نقطه مقابل دشمن، خامنه ای رشته دشمن را پنبه كرد

اوین نامه ی کیهان 6 مهر -95
با تاكيد بر حركت در نقطه مقابل دشمن،  خامنه ای رشته دشمن را پنبه كرد
واقعاً خامنه ای ومریدانش از جمله نماینده اش سربازجو شریعت نداری عضو اطلاعاتی پاسداران درا وین نامه ی کیهان تصور کرده اند که مخاطبان شان همچون خودشان کودن وفراموشکارند . یااینکه ازطریق سیاست سرکوب وسانسور وبازداشت وشکنجه و محکومیت های سنگین چون اجازه انتقاد به ناراضیان نمی دهندو فضای اختناقی راتحمیل کرده اند. به این نتیجه رسیده اند هر لغزخوانی وهذیان و وارونه گویی که می خواهند  می کند و مقبول واقع می شود . چون ازیاد برده اند مگر چند سال از سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 می گذرد که چگونه اینان تخته گاز ازریاست جمهوری احمدی نژاد حمایت کردند . تاجاییکه خامنه ای احمدی نژاد را نزدیک ترین رئیس جمهور به خودش دانست .مهمتر اینکه خامنه ای سخت به منتقدان دولت عدالت محور  احمدی نژاد می تاخت که چرا انتقاد می کنند وهم صدا بادشمن بیگانه می شوند .چون خامنه ای و پاسداران از احمدی علیه رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب و تبلیغ شعار انرژی هسته ای حق مسلم سپاه ست استفاده کردند . ولی اکنون برجامم وجب شده است آنقدر ورق برگردد که بافراموش کردن حمایت 8 ساله ازا حمدی نژاد حذف وی از صحنه ی رقابت نمایش ریاست جمهوری 96  به توصیه خامنه ای برای دفع سوء استفاده دشمن به گوش نشسته شود . برای همین تبدیل به تیتر خبری صفحه اول اوین نامه ی   کیهان سربازجو شریعت نداری شده است : با تاكيد بر حركت در نقطه مقابل دشمن،  خامنه ای  رشته دشمن را پنبه كرد.

به دنبال انتشار برخي اخبار غيررسمي درباره جلسه خصوصي محمود احمدي نژاد و رهبر معظم انقلاب اسلامي و توصيه ايشان به رئيس جمهور سابق مبني بر به مصلحت نبودن کانديداتوري وي در انتخابات آتي، متاسفانه فضاي مسموم و مضري در اين باره در برخي محافل سياسي و رسانه اي کشور شکل گرفت و بعضا اخبار غيردقيق و مغرضانه اي منتشر شد که نتيجه آن موج سواري دشمنان و تلاش آنان براي ايجاد شکاف و اختلاف در نيروهاي انقلابي کشور بود. 
    صبح ديروز حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در ابتداي جلسه درس خارج فقه گريزي به اين قضيه زده و توضيحات جامعي را درباره آن بيان فرمودند که بدون ترديد باطل السحر تلاش دشمن براي سود بردن از فضاي مغشوش و اختلاف انگيز پيشين است. پايگاه اطلاع رساني رهبر انقلاب، صوت و متن کامل آن را منتشر کرده است. متن کامل بيانات ايشان به شرح زير است؛

    بسم الله الرحمن الرحيم

    الحمدلله ربّ العالمين و الصلوهًْ و السلام علي سيدنا محمد و آله الطاهرين سيما بقيهًْ الله في الارضين.

     دنباله حديث قبل از جناب ابي حمزه ثمالي از حضرت سجاد (سلام الله عليه) که فِقراتي از اين حديث را در روزهاي قبل خوانديم. «إن زُکِّيَ خَافَ ما يَقولون»

     حالاقبل از آني که اين فقره را عرض بکنم، اين تذکر را، توجه را بدهم که از مطلبي که ما ديروز در ذيل اين فقره قبلي گفتيم مثل اينکه سوءبرداشت شده، بعضي ها سوءتلقّي کردند. خب حالاسوءبرداشت في نفسه چيز مشکلي نيست. لکن وقتي که اين منتهي بشود به بگومگو و بخصوص در اين فضاي مجازي و اين يک چيزي بگويد، آن يک چيزي بگويد، مايه کدورت و دل چرکينيِ برادران مومن از يکديگر بشود آن وقت اين چيز بدي است. بنده حقير که اين همه اصرار دارم بر وحدتِ قلوب و حرکت در مسير واحد و اتحاد نيروهاي کشور، بخصوص نيروهاي مومن و انقلابي، خداي نکرده يک چيزي آدم بگويد که مايه اختلاف بين نيروها بشود، اين را به خدا پناه مي بريم. نبايد اين چيزها را مايه اختلاف قرار داد.

     خب بله، يک نفري، يک آقايي آمده پيش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ايشان گفتم که شما در فلان قضيه شرکت نکنيد. نگفتيم هم شرکت نکنيد، گفتيم صلاح نمي دانيم ما که شما شرکت کنيد. اين را گفتيم. خب يک چيز عادي است. انسان بايستي آن چيزي را که مي بيند و مي فهمد و فکر مي کند که به نفع برادر مومن اش است بايد به او بگويد ديگر. ما هم اوضاع کشور را خب، غالباً بيشتر از اغلب افراد آشنا هستيم. آدم ها هم، بخصوص آدم هايي که صدها جلسه با ما نشستند و برخاستند، بيشتر و بهتر از ديگران مي شناسيم. با ملاحظه حال مخاطب و اوضاع کشور به يک آقايي انسان توصيه مي کند که آقا شما اگر در اين مقوله وارد شديد، اين دو قطبي در کشور ايجاد مي شود. دو قطبي در کشور مضرّ است به حال کشور. من صلاح نمي دانم شما وارد بشويد. بله، اين چيز خيلي مهمي که نيست. اين يک چيز خيلي طبيعي است، خيلي ساده است. بله، ما اين توصيه را به يکي از آقايان، به يکي از برادران کرديم. خب حالااين مايه اختلاف بشود بين برادران مومن، يکي بگويد فلاني گفته، يکي بگويد نگفته، يکي بگويد چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالااين هم پشت بلندگو. (خنده معظم له و حضّار)

     دشمنان هم که گوش خواباندند استفاده کنند. ببينيد، حواستان جمع باشد. خب به راديوي «فردا» يا راديو ي «بي بي سي» چه ارتباطي دارد اين قضيه؟ مي پردازند، بحث مي کنند، تحليل مي کنند، علت چيست، چرا گفتند، اين چيست معنايش؟ اين معنايش اين است که دشمن مي خواهد استفاده کند. ما چه کار بايد بکنيم؟ ما بايد نقطه مقابل دشمن حرکت بکنيم. يعني مطلب خيلي عادي است، همين طور که بنده عرض کردم. خب شما برادر مومن من هستي. يک چيزي را به مصلحت شما مي دانم، مي گويم به شما. اين اشکالي که ندارد ظاهراً. چيز خوبي است. لازم هم هست شرعاً. لازم هم هست خيرخواهي. «النّصيحهًُْ لِلمُومنين» يا «لِلإخوْهًِْ المُومنين» يا «لائمّهًْ المومنين» در همه صور. اين يک چيزي خوبي است ديگر. انسان بايد نصيحت کند. نصيحت يعني خيرخواهي. من به جنابعالي که مثلاً آقاي آشيخ عبدالعالي اسمتان است من باب مثال علاقه مندم. مي دانم شما اگر وارد اين مقوله شدي به ضررت است. به ضرر کشور هم هست. به شما مي گويم وارد نشو. نمي گويم هم وارد نشو. امر و نهي نيست. حالابعضي گفتند آقا دستور دادند، امر کردند، نه، گفتيم صلاح نمي دانيم. من صلاح نمي دانم. اين چيز خوبي است. اين چيز بدي نيست.

     ايني هم که حالابگويند که فلاني [رهبري] تحت تاثير زيد و عمرو و بکر و ... است؛ نه، اين حرف ها چيست؟ بنده از زيد و عمرو و بکر و اينها هم بيشتر اطلاع دارم، هم انگيزه بيشتر دارم. آنچه که واقعاً مصلحت باشد، آنچه که مصلحت بدانم بيني و بين الله، ما بايد به خدا جواب بدهيم. يکي از دعاهايي که دائماً بايد امثال بنده و شما بکنيم اين است، «وَاسْتَعمِلْني لِما تَسْالُني غَداً عَنه» فردا از ما سوال مي کنند. چرا فلان چيز را گفتيد، چرا نگفتيد. از نگفتيد هم سوال مي کنند. فقط از گفتيد نيست. چرا فلان کار را کرديد، چرا نکرديد. از نکرديد هم سوال مي کنند. بنابراين نه، ما اين فقره اي که ديروز معنا کرديم ناظر به اين قضيه اصلاً نبود. داشتيم حديث را معنا مي کرديم مثل اينکه امروز هم حديث را معنا مي کنيم. آن قضيه هم همينطور است که عرض کرديم. بين برادران مومن اختلاف سر اين چيزها هيچ مصلحت نيست. شما يک چيزي بگوييد، آن يک چيزي بگويد، آن يک چيزي بگويد. يک نفر سومي هم منتظر باشد، به مجردي که شما با هم دعوا کرديد، او بيايد از ميانه سود خودش را ببرد؛ بردارد ببرد. اينها را بايد مراقب بود. امروز کشور به اتحاد نيروها احتياج دارد. بخصوص نيروهاي مومن. نيروهاي پاي کار. سعي کنند از اين چيزها اختلاف بوجود نياورند