گفت و شنود سوسك

دروغ نامه ی کیهان 9 اردیبهشت -95
گفت و شنود 
سوسك
گیردادن سربازجوشریعت نداری به یاسر فرزند کوچک رفسنجانی .

گفت: ياسر هاشمي از روزنامه نگاران محکوم به جاسوسي و اقدامات ضد امنيتي آنها دفاع کرده است!
    گفتم: دفاع ايشان از کساني که به کشورشان و مردم وطن خويش خيانت کرده اند با چه انگيزه اي صورت گرفته؟

    گفت: ادعا مي کند، من از پرونده آنها خبر ندارم ولي مي گويد؛ مگر چند روزنامه نگار چگونه مي توانند به امنيت يک کشور قدرتمند مثل ايران خدشه وارد کنند؟! آيا محکوميت آنها به معناي تنزل جايگاه امنيتي نظام نيست؟

    گفتم: مگر کلاهي و کشميري که با انفجار در حزب جمهوري اسلامي و دفترنخست وزيري، دهها تن از عزيزان کشورمان را به شهادت رساندند، در مقابل عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران عددي بودند؟ اساساً جاسوسي و اقدامات ضد امنيتي کار آدم هاي حقير است.

    گفت: يعني با توجه به نظر ياسر هاشمي، کلاهي و کشميري و يا فلان عامل داعشي و فلان تروريست و... بايد به حال خود گذاشته شوند و بازداشت آنها به معني تنزل جايگاه امنيتي نظام است؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! اين بنده خداها فقط از رانت وابستگي خانوادگي استفاده مي کنند و معني اينگونه مسائل را چه مي دانند... شخصي مدير رستوران را صدا کرد و با عصبانيت گفت؛ اين سوسک در ظرف سوپ چه مي کند؟! و مدير رستوران گفت؛ اي آقا! مگه اين سوسک چقدر سوپ مي تواند بخورد که شما اعتراض مي کنيد؟!