گفت و شنود درد دل!

دروغ نامه ی کیهان 19 بهمن - 94
گفت و شنود 
درد دل!
گفت: برخي از اصلاح طلبان که با مدعيان اصلاحات فتنه گر اختلاف نظر پيدا کرده اند، در محافل خصوصي و در مصاحبه ها و نوشته هاي خود عليه آنها دست به افشاگري زده اند.
    گفتم: يعني چي؟! ... چطوري؟!

    گفت: از قول مدعيان اصلاحات فتنه گر نقل مي کنند که با توجه به خيانتي که در فتنه 88 مرتکب شده اند، نظام حق دارد از ورود آنها به مراکز حساس جلوگيري کند.

    گفتم: خودم هم ديدم که يکي از آنها به نقل از فتنه گران نوشته بود؛ شعارهاي «نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران»، حمله به عزاداران عاشورا و همراهي با گروه هاي ضد انقلاب و ادعاي تقلب، اشتباهات بزرگي بود که در جريان فتنه مرتکب شده اند.

    گفت: حالافتنه گران از اين که نزد افراد ياد شده سفره دلشان را باز کرده بودند بدجوري دمغ و پشيمان هستند.

    گفتم: يارو مي گفت سر جلسه امتحان براي بغل دستيم توضيح مي دادم که چطوري بايد تقلب کند، امتحان که شروع شد ديدم از کنارم بلند شد و ورقه ها را پخش کرد و بعد هم تا آخر جلسه بالاي سرم ايستاده بود و چشم از من بر نمي داشت!