گفت و شنود حلوا

دروغ نامه ی کیهان 8 ۀذر- 94
    گفت و شنود 
حلوا

گفت: تازه چه خبر؟!
    
گفتم: دبيرکل حزب کارگزاران گفته است براي اردوگاه اصلاحات بايد از ميان اصولگرايان سرباز بگيريم!
    
گفت: در حالي که ژنرال هاي اردوگاه اصلاحات به علت درهم ريختگي و بلبشوي اين اردوگاه، از آن کناره گرفتند! بلوف سربازگيري ديگر چه صيغه اي است؟!
    
گفتم: چه عرض کنم؟! موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست مي کرد!
    
گفت: ولي تا حالاهر سربازي که گرفته اند را بيچاره کرده و به خاک سياه نشانده اند، مانند دهها نفر که بعد از فتنه آمريکايي اسرائيلي 88 فراري شدند و يا همين آقاي کروبي که همين دبيرکل حزب کارگزاران در انتخابات توي جلدش رفت و او را به حال و روز کنوني انداخت و...
    
گفتم: يارو به آشپز سفارش پختن حلوا داد، آشپز گفت؛ پنج کيلو شکر بگير و نيم کيلو آرد و سه کيلو روغن. يارو با تعجب پرسيد؛ پنج کيلو شکر و سه کيلو روغن براي نيم کيلو آرد؟ و آشپزباشي گفت؛ من که مي دانم حلوايي در کار نيست، پس بگذار چرب و شيرين تر باشد!