گفت و شنود نفر بعدي

دروغ نامه ی کیهان 27 مرداد -94
    گفت و شنود 
نفر بعدي

گفت: يکي از نمايندگان مجلس ششم گفته است هر طور شده بايد در انتخابات آينده مجلس، تندروها را ريشه کن کنيم!
    گفتم: منظورش از تندروها چه کساني هستند؟

    گفت: اگر سابقه او را بداني متوجه مي شوي که منظورش از تندروها کساني هستند که پاي استقلال و تماميت ارضي کشور ايستاده اند و مخصوصا آنهايي که معتقدند رژيم کودک کش اسرائيل بايد از صفحه روزگار حذف شود.

    گفتم: خب! زودتر مي گفتي. حالافهميدم اين نماينده مجلس ششم کيست؟ همان که در اوج عمليات رواني آمريکا و اسرائيل و انگليس عليه برنامه هسته اي ايران پشت تريبون مجلس رفت و از زبان اسرائيل گفت؛ 19 سال است درباره برنامه هسته اي خود به دنيا دروغ گفته ايم!

    گفت: و آقاي کروبي که رئيس مجلس بود به او نهيب زد که چرا از زبان اسرائيل حرف مي زني؟! و حالااحتمالاباز هم از آن طرف آب صدايي شنيده است. 

    گفتم: بيخود نبود که نتانياهو فتنه گران را بزرگترين سرمايه اسرائيل در داخل ايران مي دانست.

    گفت: حالاچه اصراري دارد از اين چرنديات بگويد؟

    گفتم: براي اينکه مثلامطرح شود!! ... يارو به دکتر گفت؛ آقاي دکتر نمي دانم چرا هيچکس به من محل نمي گذارد؟! دکتر گفت؛ نفر بعدي!