گفت و شنود مسائل خانوادگي

دروغ نامه ی کیهان 13 مرداد -94
گفت و شنود 
مسائل خانوادگي
گفت: وزير جنگ عربستان در جريان اختلاف با کويت بر سر يک چاه نفتي مشترک، اين کشور را تهديد کرده و گفته است؛ «کويت را اشغال مي کنيم»!
    گفتم: حرف گنده تر از دهانش زده است! تنها هنر آل سعود، قتل عام زنان و کودکان از هوا و تحت نظر مستقيم آمريکا و اسرائيل است!

    گفت: همين جنايات وحشيانه عليه مردم مظلوم يمن که با کمک آمريکا و اسرائيل صورت مي پذيرد، آل سعود را دچار توهم قدرت کرده است!...

    گفتم: حتما مي گويند اين خوي جنايتکاري و نفرت انگيزي را از اجدادمان ابولهب و ابوجهل و شمر و عمرسعد و يزيد و... ارث برده ايم.

    گفت: چه عرض کنم؟!... 

    گفتم: کشيش در ضمن موعظه دانش آموزان گفت؛ همه ما از نسل آدم و حوا هستيم و بايد مثل اعضاي يک خانواده با هم مهربان باشيم. يکي از بچه ها گفت؛ ولي پدر مقدس، باباي من مي گويد که ما از نسل ميمون هستيم! و کشيش گفت؛ البته ما در اينجا به مسائل خانوادگي شما کاري نداريم!