به شتر گفتند چرا گردنت کج است؟ گفت چه چیز من مثل همه کس است؟

 به شتر گفتند چرا گردنت کج است؟ گفت چه چیز من مثل همه کس است؟ 30 مرداد -94
گفتم: به شتر گفتند چرا گردنت کج است؟ 
گفت : خب شتر چه گفت؟
گفتم : شتر جواب داد، چه چیز من مثل همه کس است؟
گفت : چه شد که یاد شتر افتادی؟
گفتم : آخه دلیل دارد.
گفت: دلیلش چیست؟
گفتم : همانگونه که گفته می شود دوستی بی علت می شود، اما دشمنی بی حکمت نمی شود.
گفت : حال این علت و حکمت در مورد شتر چگونه صدق می کند؟
گفتم : چون گفته می شود که شتر خیلی حیوان کینه ایست . برای همین  افرادی که خیلی  کینه ای اند؛ تشبیه به داشتن کینه ی شتری  می شوند وهمه جا هم اینگونه افراد وجود و حضور دارند. به ویژه که در فضای شبکه های اجتماعی – مجازی مدام در حال پرسه و لول زدن وکینه ورزی کردن شتری اند.
گفت : اما شتر به جز کینه ورزی  مزایای زیاددیگری هم دارد.
گفتم : بلی درست است. کارهایی که شتر قادر است انجام دهد خیلی از چارپایان اهلی و غیراهلی دیگر نمی توانند انجام دهند.
گفت :  حال که اشاره به مزایا یا کارهای مثبت این حیوان نسبت به سایر حیوانات دیگرشد.  کمی توضیح دهید اینو جهه ممیزه شتر چیست؟
گفتم : اولاً  شترباربری می کند . دوماً  شتردرمنطقه کویری دوام می آورد .چون هم خاربیابان می خورد، هم مقابل کم آبی  طاقت زیاد دارد و هم می تواند مدت زیادی دوام بی آورد. سوماً از شیر وپشم وگوشت شتر استفاده می شود. چهارماً در مسابقات شتر سواری از شتر هم استفاده می شود . مهمتراینکه شتر کاربُرددیگری هم دارد.
گفت: کاربُرد دیگر شتر  چیست؟
گفتم :  هستندگروه یا افراد یاباندهای خاصی که از شتر طور دیگری استفاده می کنند.
گفت : این افراد یا گروه ها کیستند؟
گفتم :  اینان باندهای قاچاقچی هستند.
گفت : چطوری باندهای قاچاقچی از شتر استفاده می کنند؟
گفتم : هم برای انتقال نفرات که از طریق شتر بطور قاچاقی از مناطق صعب العبور کوهستانی نوار مرزی  کشور عبور داده می شوند. هم برای حمل قاچاق مواد مخدر از شتر استفاده می شود.
گفت : چگونه به جای وسایل حمل ونقل موتور وخودرو .... از شتر برای حمل قاچاق مواد مخدر استفاده می شود؟
گفتم : چون قاچاقچیان موادمخدر قادرنیستند از موتور وخودروهای شان مسافت طولانی مناطق کویری را طی کنند . بنابراین از شتر استفاده می کنند . برای اینکه همانگونه که اشاره شد شتر مقابل کم آبی می تواند طاقت بی آورد ، ضمن اینکه حیوان قوی و درشت اندام ومقاومی است که سرعتش هم زیاد است. همینطور حرکت شبانه ی شتر در دل تاریکی شب درکویر ردیابی وتعقیب کردنش اگر چنانچه امکان پذیرنباشد، آسان هم نیست.
گفت : خوب چطوری شتری که مواد قاچاق موادمخدر حمل می کند می دود؟
گفتم : از شترهای مخصوص استفاده می شود.
گفت : شتر مخصوص چگونه شتری است؟
گفتم : این چنین شترها اعتیاد دارند.
گفت :  آیا داری شوخی می کنی؟ یا مرا گرفتی و سر کار گذاشتی.
گفتم : باور کن شوخی درکار نیست و  اعتیاد برخی شترهاجدیست.
گفت : خوب اعتیاد اینگونه شترها به چیست؟ یا به اصطلاح چه توی رگ می زنند وهدف از معتادکردن شترها برای چیست؟  شیوه ی مصرف مواد مخدرشان چطوریست؟
گفتم :  اعتیاد شترهای معتاد به موادمخدر تریاک است . طرز مصرف مواد مخدر یا ترک زیرزبان گذاشتن شتر است . اما معتادکردن شان به این دلیل است موقعی که نشئه می شوند می توانند با سرعت بالا بدوند و نسبت به شتر معمولی قیمت شان خیلی بالاتر است .
گفت : از کجا تو این موضوع را می دانی؟
گفتم : چندسال پیش خبرش در مطبوعات رژیم بازتاب داده شد. البته آن زمان هنوز مواد مخدر صنعتی های جدید خیلی رایج  یامرسوم نشده بود و اکثر معتادان همچون رهبرولی فقیه از تریاک استفاده می کردند.
گفت : از کجا می دانی که خامنه ای رهبرولی فقیه تریاک استفاده می کند.
گفتم : اوایل انقلاب دوستی داشتم که مسئول پیگیری امور مالیاتی دانشگاه تهران بود. برادرش دانشجوی رشته آمار وابسته به دانشگاه تهران بود که عضو جهادسازندگی هم بود . همچنین فرزند محمدجواد حجتی کرمانی هم باوی دانشجو و دوست بود . دوستم به نقل از برادرش گفت که وی می گوید فرزند محمدجوادکرمانی  برایم تعریف کرد که  دوسه شب پیش خامنه ای و رفسنجانی و اردبیلی در خانه ی  مان کرمان، مهمان پدرم  بودند . بعداز شام پدرم یک بشقاب تریاک ماهان  کرمان که بسیارمرغوب ومعروف است  با بساط منقل ووافور برای این 3 نفر همراه با رختخواب های شان  آماده کرد . سپس خودش  به اینان شب به خیر گفت و رفت خوابید. چون پدرم اهل دود نیست و تریاک نمی کشد . پسر حجتی کرمانی ادامه می دهد :موقعی  که صبح برای نماز بلند شدم پس از وضو گرفتن متوجه شدم که رفسنجانی وخامنه ای پای بساط منقل چپ کردند و خواب هستند ولی خامنه ای بیدار وهمچنان مشغول تریاک کشی است . بنابراین منقلی یا عملی بودن خامنه ای آنقدر تابلواست که کلی جوک و طنزبرایش ساخته شده است .از جمله در مورد سفرش به استان کرمان است .
گفت : داستان سفر خامنه ای به کرمان چیست؟
گفتم :  موضوع بر می گردد به 10 سال پیش که خامنه ای به استان کرمان سفرکرد.
گفت : برای چه خامنه ای به استان کرمان سفر کرد؟
گفتم : چون موضوع انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم مطرح بود که رفسنجانی هم نامزد انتخابات شده بود. برای همین خامنه ای به استان کرمان سفر کرد.
گفت : هدف این سفرچه بود؟
گفتم : چون خامنه موافق داوطلب شدن رفسنجانی  برایر یاست جمهوری نبود . بنابراین به استان کرمان سفرکرد. زیرا که زادگاه رفسنجانی دراین استان است تا بادوپهلوگویی های مرسوم وی که یکی به نعل می زند ویکی به میخريال بطور غیرمستقیم علیه ی رفسنجانی سخنرانی کند واز نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری مورد نظرش حمایت و برایش تبلیغ کند.
گفت : نامزد ریاست جمهوری مورد نظر خامنه ای کدام یک از نامزدان بود؟
گفتم : نامزد مورد نظر خامنه ای سردار محمدباقر قالیباف بود که همشهری اش هم می باشد.
گفت : پس چرا سردار قالیباف رئیس جمهور نشد؟
گفتم : چون سپاه و بسیج به استناد تِز ِ حرکت پیچیده چندلایه چراغ خاموش پاسدارمحمدباقر ذوالقدر که جانشین فرمانده  کل سپاه پاسداران رحیم صفوی بود واکنون معاونت راهبردی- امنیتی دستگاه فاسد قضاییه را برعهده دارد ونقش کلیدی  دیکته کردن پشت صحنه صدور احکام اعدام ها و تهدید حامیان روحانی و رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب از سوی دستگاه فاسد قضاییه را دنبال می کند بنابراین بطور مشترک  این دو ارگان نظامی وشبه نظامی دست به  تقلبات آرای انتخابات گسترده زدند  تامحمود احمدی نژاد که به مرحله ی دوم انتخابات مقابل رفسنجانی قرار داشت را رئیس جمهور کنند .
گفت : چرا سپاه و بسیج کودتای تقلباتی علیه ی رفسنجانی کردند و محمود احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند؟
گفتم : چون دلایل زیادی داشت.
ادامه دارد.......