آتش زدن راننده و پسرش پس از تصادف

عجب در کشور مدعی امن ترین کشور جهان ودمکراتیک کشور  وقدرت برترمنطقه جامعه ای ساخته شده است که 37 سال است آنگونه  بازار تولید مرگ داغ  می باشد ومقابل  رکود وبحران اقتصاد خری قرار گرفته است که بطور سیستماتیک  مرگ وقتل های و حشیانه ضدا نسانی شبانه روز  اتفاق می افتد وگزارش می شود؟

پسر جواني كه پس از يك تصادف دست به آتش‌سوزي مرگبار زد و مرد ميانسال را به قتل رساند، به‌زودي اعدام مي‌شود.نهم بهمن ماه سال ٩٢ ماموران پليس پاكدشت در جريان وقوع يك درگيري مرگبار قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. با حضور ماموران مشخص شد كه راننده يك خودروي پرايد پس از تصادف با سرنشينان يك خودروي پيكان كه پدر و پسر بودند، روي خودروي آنها بنزين ريخته و دست به آتش‌سوزي زده است. در اين آتش‌سوزي مرد ميانسال جان خود را از دست داد و عامل اين حادثه نيز كه خودش هم كمي سوخته بود، از سوي پليس بازداشت شد. وي در بازجويي‌ها به ماموران گفت: من تازه خودرويم را تحويل گرفته بودم و ماشينم كاملا نو بود.
اما در يك فرعي ناگهان اين خودروي پيكان جلوي من پيچيد و با خودرويم تصادف كرد. ماشين من كلي خسارت ديد و من هم به‌شدت عصباني شدم. وقتي از ماشينم پياده شدم اين پدر و پسر انگار از من طلبكار بودند. آنها شروع كردند به درگيري و من هم وقتي ديدم كه در اين درگيري تنها هستم، روي ماشين‌شان بنزين ريختم. ولي فندك را روشن نكردم و نمي‌دانم در آن حوالي چه كسي بود كه فندكش را روشن كرد و خودرو در آتش سوخت.
 
با وجود اين اظهارات، شاهدان ماجرا به ماموران گفتند: وقتي اين جوان روي ماشين بنزين ريخت مي‌خواست فندكش را روشن كند كه ما دستانش را گرفتيم. اما در يك لحظه ديديم كه فندك را از درون جيبش روشن كرد و آتش‌سوزي شد. بنابراين با اظهارات شاهدان عامل اين آتش‌سوزي مرگبار، مجرم شناخته شد و در مقابل هيات قضايي شعبه ٧١ سابق دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. هيات قضايي پس از محاكمه اين جوان وي را به قصاص محكوم كردند. اين حكم از سوي قضات شعبه ٢٩ ديوان عالي كشور نيز تاييد شد و قرار است به‌زودي اجرا شود.