گفت و شنود رژه!

دروغ نامه ی کیهان 22 مرداد -94
گفت و شنود 
رژه!
گفت: «تِد کروز» نامزد رياست جمهوري آمريکا گفته است اگر رئيس جمهور بشوم «توافق با ايران» را پاره مي کنم.
    گفتم: از اين بهتر چه مي شود؟! «عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

    گفت: منظورش اين است که بايد به ايران حمله نظامي بشود!

    گفتم: همه مقامات آمريکايي از دموکرات و جمهوريخواه و صهيونيست هاي آيپک و کلان سرمايه داران دور هم جمع شدند و بعد از اينکه ديدند حمله نظامي به ايران برايشان ممکن نيست و هيچ غلطي نمي توانند بکنند، به مذاکره تن دادند، حالامعلوم نيست اين يارو فسقلي چرا هنوز از راه نرسيده تهديد به حمله نظامي مي کند؟!

    گفت: حيوونکي تازه کاره، هنوز نمي دونه دنيا چه خبره! و اگر رئيس جمهور بشه که نميشه، تازه سيلي خوردنش از ايران شروع ميشه و...

    گفتم: يارو مي گفت؛ من بچه که بودم، بيشتر از اينکه از گم شدنم بترسم، از پيدا شدنم وحشت داشتم، چون وقتي پيدا مي شدم، چنان کتک مي خوردم که هفت پشتم پيش چشمم رژه مي رفتند.