گفت و شنود كارآگاه گجت!

دروغ نامه ی کیهان 21 خرداد-94
گفت و شنود 
كارآگاه گجت!

گفت: چند سايت زرد وابسته به اصلاح طلبان با چاپ تيتر و عکس دو نسخه از کيهان به فاصله 8 سال، مدعي تناقض گويي کيهان شده است.
    گفتم: حالاچي گفته؟! چي نوشته؟!

    گفت: نوشته است کيهان در سال 86 پيروزي اردوغان را پيروزي اسلام گرايان دانسته و از آن استقبال کرده بود ولي چند روز قبل از شکست وي نيز استقبال کرده است!

    گفتم: عجب هالو هفت شنبه هايي، خب! اردوغان در آن دوران در خط اسلام گرايي بود و حالادر مقابل آن ايستاده است.

    گفت: با اين حساب هالو هفت شنبه هاي اصلاح طلب، جنايت شمر در کربلارا تاييد مي کنند، چون در جنگ صفين در رکاب حضرت امير(ع) بوده و جانباز هم شده بود!

    گفتم: چه عرض کنم؟! شايد خودشان را به حماقت زده اند؟ 

    گفت: شايد! ولي اگر هم خودشان را به حماقت زده باشند، ديگر موفق به خروج از آن نشده اند.

    گفتم: يارو پليس مخفي شده بود، چند سال خودش را پنهان کرد و هر چه اداره پليس دنبال او مي گشت که حقوقش را بپردازد نمي توانست پيدايش کند!