گفت و شنود برعكس!

دروغ نامه ی کیهان 27 خرداد -94
گفت و شنود 
برعكس!

گفت: رئيس مجمع تشخيص مصلحت گفته است «تحريم ها پدر مردم را درآورده است».
    گفتم: ايشان بايد به وطن فروشاني اعتراض کند که به وزارت خزانه داري آمريکا توصيه مي کردند براي حمايت از فتنه سبز تحريم ها را افزايش بدهند!

    گفت: ايشان اعتراض کرده که چرا بعضي ها مي گويند «تحريم ها به نفع ما بوده است».

    گفتم: حضرت امام(ره) مي فرمودند «تحريم اقتصادي و اخراج کارشناسان خارجي تحفه الهي بود که ما از آن غافل بوديم».

    گفت: ايشان در همين جلسه گفته است: «تمدني که امام مي خواستند با اين انقلاب ايجاد کنند الان دچار انحراف شده است»!

    گفتم: امام(ره) مي فرمودند هر چه فرياد داريد بر سر آمريکا بکشيد، بعضي ها مي گويند؛ «حضرت امام(ره) موافق حذف شعار مرگ بر آمريکا بود»! امام مي فرمودند اسرائيل بايد از صحنه گيتي محو شود، بعضي ها مي گويند «ما با اسرائيل سر جنگ نداريم» امام مي فرمودند يک موي کوخ نشين ها به همه کاخ نشينان شرف دارد»، بعضي ها دنبال مانور تجمل هستند! و...

    گفت: پس اين چه تصويري است که ايشان از خط امام(ره) ارائه مي دهند؟! 

    گفتم: چه عرض کنم؟! معروف است که «عکس»، برعکس است!