گفت و شنود هندوانه

دروغ نامه ی کیهان 8 تیر-94
گفت و شنود 
هندوانه
گفت: عضو مرکزيت حزب کارگزاران در مصاحبه با هفته- نامه وابسته به اين حزب تلاش کرده است از طريق نسبت دادن برخي مطالب کذب به مرحوم حاج سيداحمدآقا، شخصيت حضرت امام(ره) را تحريف کند.
    گفتم: چطوري؟!

    گفت: در اين مصاحبه گفته است «مرحوم حاج سيداحمدآقا در اواخر عمرشان در محافل خصوصي ابراز علاقه مي کرد که به ديدار آيت الله منتظري برود و از ايشان استمالت و دلجويي کند»!

    گفتم: ولي رنجنامه مرحوم حاج سيد احمدآقا و نامه اش به آيت الله پسنديده و مخصوصا پيروي آن مرحوم از نظر پدرشان حضرت امام(ره) درباره آيت الله منتظري، خلاف اين ادعا را ثابت مي کند.

    گفت: بنده هم مي توانم بگويم، حاج سيداحمدآقا در اواخر عمر شريفشان مي فرمودند مبادا خطر حزب کارگزاران را فراموش کنيد و مبادا به آنان اعتماد کنيد که...!

    گفتم:خب؛ سندت کو؟

    گفت: بغل سند حزب کارگزاران! بايد به آنها بگويي چرا براي تحريف شخصيت حضرت امام، خاطره دروغ مي سازيد؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! يارو از پشت وانت يک هندوانه دزديد و مشغول خوردن شد. عابري که او را ديده بود گفت؛ مگر نمي داني دزدي حرام است؟ و يارو گفت؛ من هندوانه را براي خنکي آن ميخورم، به حلال وحرامش چيکار دارم؟!