اشعار شما

این شعر طنزا نتقادی برگرفته ازروزی نامه ی جمهوری 19 خرداد- 94
اشعار شما 
معلم دانش‌آموز را از رود نجات داد (جراید)
خوب است هنوز رود غرانی هست
در گوشه کنار آب فراوانی هست
از رود نجات داد شاگردش را
چون عشق در او رود خروشانی هست
***
ای دشمن هر کنگره‌ای شیر و شکر
هر طرح تو هست ناب ‌ای نوآور
مانند پیاز داغ دلواپسی است
هر طنز سه فوریتی‌ات ‌ای قنبر!
***
از خنده آن رئیس ماهر گفتم
اشعار زیادی من شاعر گفتم
یک دفتر شعرهای «فیفانامه»
در مورد آقای بلاتر گفتم
***
نمی‌دانم چرا این مرد خندان!
رئیس فوتبالی‌های ایران
به تقلید از رئیسش سپ‌بلاتر
به استعفاء نمی‌اندیشد هم الان؟!
***
برای آن رئیس شاد و خندان
سرودم طنزهای تند و بران
به جایش سپ‌بلاتر غیرتی شد
که دارد می‌دهد تاوان یاران
***
قنبر تو نگو که توشه‌ای باید داشت
از خرمن طنز خوشه‌ای باید داشت
مرگ تو در این پراید کی تیتر شود؟
در جاده مرگ پورشه‌ای باید داشت
***
گفتم به تو هندوانه آب است برار(برادر)
پس باش به فکر نان خود ‌ای هشیار
دیدید که هندوانه پر سوراخ
شد مایه خندوانه‌هایی این بار
قنبر یوسفی – آمل