گفت و شنود چراغ قرمز!

دروغ نامه ی کیهان 16 خرداد-94
    گفت و شنود 
چراغ قرمز!

گفت: معاون حقوقي و پارلماني رئيس جمهور و عضو شوراي مرکزي مجمع روحانيون در مصاحبه با روزنامه فرهيختگان وابسته به دانشگاه آزاد گفته است؛ «امام يک اصلاح طلب بزرگ بودند»!
    گفتم: اصلاح طلب به معني واقعي آن که البته بودند ولي «اصلاح طلب» به معني رايج آن که نستجيربالله معلوم است که نبودند.

    گفت: چه عرض کنم؟! حضرت امام(ره) آمريکا را دشمن اصلي و شيطان بزرگ مي دانستند و مدعيان اصلاحات در برابر آن کرنش مي کنند و سر سازش دارند، امام مي فرمودند اسرائيل غده سرطاني است و بايد محو شود ولي مدعيان اصلاحات برخي از شعارهايشان را از سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي مي گيرند، امام راحل(ره) حمايت از فلسطين را وظيفه مي دانستند و مدعيان اصلاحات شعار «نه غزه نه لبنان» سر مي دادند.

    گفتم: و مسجد آتش مي زدند، نمازگزاران عاشورا را سنگباران مي کردند، به ساحت عاشوراي حسيني(ع) اهانت مي کردند و نتانياهو آنها را «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران» مي دانست و...

    گفت: يعني اين آقاي معاون رئيس جمهور تصور مي کند مردم وطن فروشي مدعيان اصلاحات را از ياد برده اند و يا اينکه در ميان توده هاي دلباخته حضرت امام(ره) هيچکس نيست پته آنها را روي آب بريزد که اينطوري درباره حضرت امام(ره) حرف مي زند؟! 

    گفتم: چه عرض کنم؟! يارو با سرعت از چراغ قرمز رد شد و يک عابر را زير گرفت و کشت، افسر راهنمايي بهش گفت؛ چراغ قرمز به اين بزرگي را نديدي؟ و يارو گفت؛ چراغ را ديدم ولي شما را نديدم!

..