طنز استیضاح و تاثیر آن بر ریلکسیشن

طنز استیضاح و تاثیر آن بر ریلکسیشن 4 تیر-94
درکشورمدعی امن ترین کشور جهان بخشی از سرمایه کشورهم اینگونه بهدر می رود چون این خودروهای گران قیمت وارداتی اند .حتماً آقازاده هاپول خودروهاراا ز بیمه دریافت می کنند.
آیدین سیار سریع در روزنامه قانون نوشت:
 
نشست مسئول سخنگو با خبرنگاران
مسئول سخنگو: با سلام خدمت حضار گرامی و فعالان عزیز عرصه رسانه و مطبوعات کشور. اگر سوالی هست بپرسید تا من زود تکذیب کنم و بروم که کلی کار دارم.
خبرنگار روزنامه پارسال بهار: لطفا نظرتان را راجع به چند طرح استیضاحی که مجلس برای وزرا در نظر دارد بفرمایید.
مسئول سخنگو: همان طور که می دانید استیضاح یکی از ابزار و یراق قانونی مجلس برای نظارت بر قوه مجریه است و به نظر ما این حق مجلس است و ما استیضاح را ایجاد مانع در کار دولت تلقی نمی‌کنیم. اتفاقا معتقدیم استیضاح بارهای بسیاری را از روی دوش دولت بر می دارد.
 
خبرنگار سایت هشتگ نیوز: #چطور #ممکن #است #استیضاح #باری #از #دوش #دولت #بردارد؟
مسئول سخنگو: به این ترتیب که برخی دوستان می گویند اگر وزارتخانه‌ها کار کنند استیضاح می‌کنیم. وزارتخانه هم به مردم می‌گوید اگر کار کنیم استیضاح می‌کنند. برای همین زیر کولر می‌نشینند و زردآلویشان را می‌خورند و به این ترتیب بار سنگینی از دوش شان برداشته می‌شود.
خبرنگار روزنامه گفتمان اعتدال: آیا اقدامی علیه توهین‌کنندگان به دولت صورت خواهد پذیرفت؟
مسئول سخنگو: توهین؟ کدام توهین؟
خبرنگار: همین که گفتن [...] و [...] و [...]
مسئول سخنگو (می‌خندد): نه بابا شوخی می‌کنن. ما هم جوون که بودیم با همین الفاظ با دوستامون شوخی می‌کردیم.
خبرنگار مجله ورود زنان: آیا باید به ورود زنان در ورزشگاه امیدوار باشیم؟
مسئول سخنگو: اصلا انسان به امید زنده است.
خبرنگار مجله ورود زنان: این یعنی می‌تونیم امیدوار باشیم؟
مسئول سخنگو: این دیگه با خودتونه.
خبرنگار: بالاخره امیدوار باشیم یا نه؟
مسئول سخنگو (با لبخند): این دولت، دولت تدبیر و امید است.
خبرنگاران: [سکوت]
مسئول سخنگو: ای بابا ... چرا کسی نمی‌خنده؟
خبرنگار روزنامه ایران اکونومی: در مورد یارانه‌ بخش ...
مسئول سخنگو: نه دیگه ... سوال یارانه‌ای نداشتیما!
خبرنگار: چرا جناب سخنگو؟
مسئول سخنگو: باز من یه چیزی میگم وزیر اقتصاد و بازرگانی و رفاه و تعاون یه چیز دیگه میگن خوبیت نداره.
خبرنگار: خب من چی بپرسم؟
مسئول سخنگو: تو اصلا هیچی نگو. تکیه بده به صندلیت، از این فنریاست خودش میره عقب یه حال عجیبی به آدم دست میده. هرچی که صلاح باشه من خودم میگم. شما اصلا می دونستی قیمت گاز سی ان جی از 600 تومن به 500 تومن کاهش پیدا کرده؟
خبرنگار: ولی سوال من ...
مسئول سخنگو: بعد می‌دونستی پروازهای عبوری از آسمان کشور افزایش 53 درصدی داشته و همچنین تخلیه کالاهای کانتینری 11 درصد افزایش پیدا کرده؟
خبرنگار: نه واقعا نمی‌دونستم دستتون درد نکنه.
خبرنگار صبح اعتدال: نظر شما راجع به حوادث شیراز و اتفاقات ناخوشایندی که در چند ماه گذشته در این شهر افتاد، چیست؟
مسئول سخنگو: حوادثی که در این شهر اتفاق افتاد واقعا برای ما نگران‌کننده و قابل تامل است.
خبرنگار صبح اعتدال: اقدامی هم انجام خواهد گرفت؟
مسئول سخنگو: داریم انجام می دیم دیگه.
خبرنگار صبح اعتدال: مردم می‌خواهند بدانند اقدام شما چگونه است؟
مسئول سخنگو دستش را زیر چانه می‌گذارد و در حالی که به دوردست‌ها می‌نگرد می‌گوید: این گونه است.
خبرنگار صبح اعتدال: این یعنی چی؟
مسئول سخنگو: این اقدامات همان طور که عرض کردم قابل تامل است و ما هم در حال تامل هستیم.
خبرنگار: بله ... متشکرم!
مسئول سخنگو: خب دیگه کسی سوال نداره؟ عجیبه که جدیدا سوالات کم شده. همه شما رو به خدای بزرگ می‌سپارم. من برم که به کارهای اقتصادی‌ام ... یعنی اقتصادی دولت رسیدگی کنم. با اجازه.