نامه ها و صدای شما

نامه ها و صدای شما 31 خرداد- 94
* خانمحمدی از تهران: جناب آقایان نوبخت و نعمت زاده، فرآورده‌های نفتی و انرژی گران شده است. نان گران شد. مرغ و گوشت گران شد. تخم مرغ به مرز هر دانه 400 تومان رسیده، پس کی می‌خواهید فکری بحال این گرانی‌ها بکنید؟* چند بازنشسته مستمری‌بگیر از تهران: انگار قرار نیست اضافه حقوق بازنشستگان در سال 94 پرداخت شود. به مسئولان بگویید چرا اضافه حقوق فروردین ماه ما بازنشستگان را پرداخت نمی‌کنید؟* مسلمی از گرگان: چرا آموزش و پرورش حق‌الزحمه تصحیح اوراق فرهنگیان گرگان را از سال 91 تاکنون پرداخت نکرده است؟* چند تلفن از تهران: مگر به گفته مسئولان دولتی قرار نبود با افزایش نرخ بنزین، تغییری در قیمت سایر اجناس صورت نگیرد، چرا اتفاق افتاد؟!* خانم مستوفی از تهران: به مسئولان وزارت بهداشت بگویید چرا هزینه سونوگرافی از اول خرداد ماه امسال بسیار افزایش پیدا کرده است؟باز کردن حساب قبل از پرکردن فرم!؟بنده بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستم و همیشه حقوقم توسط تامین اجتماعی فردیس بیستم هر ماه به حسابم در بانک ملی واریز می‌شد. چند روز پیش که موعد واریز حقوقم بود هر چه صبر کردم دیدم حقوقم به حساب واریز نشده وقتی به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کردم، کاشف به عمل‌ آمد قبل از اینکه بنده فرمی پر کنم حقوقم را به حساب بانک رفاه کارگران واریز کردند و متصدی آنجا تازه به بنده اعلام کرد فرم را پر کنید و.. یاللعجب این دیگر چه حکمتی است؟ اگر قرار است حساب بانک ملی بنده عوض شود حداقل کاری که شعبه باید انجام دهد تماس با بنده و امثال من می‌گرفت و قضیه را اطلاع‌رسانی می‌کرد! آیا این بی‌احترامی به افراد بازنشسته نیست؟ بنویسید قریب به اتفاق مستمری‌بگیران از این قضیه ناراحت بودند. لطفا پیام من را چاپ کنید شاید در آینده دیگر با اینگونه تصمیمات خلق‌الساعه روبرو نشویم؟!یک مستمری بگیر – فردیس
صدای شما
* خانمحمدی از تهران: جناب آقایان نوبخت و نعمت زاده، فرآورده‌های نفتی و انرژی گران شده است. نان گران شد. مرغ و گوشت گران شد. تخم مرغ به مرز هر دانه 400 تومان رسیده، پس کی می‌خواهید فکری بحال این گرانی‌ها بکنید؟
*
چند بازنشسته مستمری‌بگیر از تهران: انگار قرار نیست اضافه حقوق بازنشستگان در سال 94 پرداخت شود. به مسئولان بگویید چرا اضافه حقوق فروردین ماه ما بازنشستگان را پرداخت نمی‌کنید؟
*
مسلمی از گرگان: چرا آموزش و پرورش حق‌الزحمه تصحیح اوراق فرهنگیان گرگان را از سال 91 تاکنون پرداخت نکرده است؟
*
چند تلفن از تهران: مگر به گفته مسئولان دولتی قرار نبود با افزایش نرخ بنزین، تغییری در قیمت سایر اجناس صورت نگیرد، چرا اتفاق افتاد؟!
*
خانم مستوفی از تهران: به مسئولان وزارت بهداشت بگویید چرا هزینه سونوگرافی از اول خرداد ماه امسال بسیار افزایش پیدا کرده است؟
*
یک شهروند از خراسان رضوی: به مسئولان آموزش و پرورش بگویید چرا حقوق سربازان معلم را پرداخت نمی‌کنند؟
*
اسماعیلی از تهران:‌ ای کاش آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان برنامه‌های متنوعی را طراحی می‌کرد تا عمر و وقت بچه‌ها به بطالت نگذرد.
نامه‌های شما
باز کردن حساب قبل از پرکردن فرم!؟
بنده بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستم و همیشه حقوقم توسط تامین اجتماعی فردیس بیستم هر ماه به حسابم در بانک ملی واریز می‌شد. چند روز پیش که موعد واریز حقوقم بود هر چه صبر کردم دیدم حقوقم به حساب واریز نشده وقتی به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کردم، کاشف به عمل‌ آمد قبل از اینکه بنده فرمی پر کنم حقوقم را به حساب بانک رفاه کارگران واریز کردند و متصدی آنجا تازه به بنده اعلام کرد فرم را پر کنید و.. یاللعجب این دیگر چه حکمتی است؟ اگر قرار است حساب بانک ملی بنده عوض شود حداقل کاری که شعبه باید انجام دهد تماس با بنده و امثال من می‌گرفت و قضیه را اطلاع‌رسانی می‌کرد! آیا این بی‌احترامی به افراد بازنشسته نیست؟ بنویسید قریب به اتفاق مستمری‌بگیران از این قضیه ناراحت بودند. لطفا پیام من را چاپ کنید شاید در آینده دیگر با اینگونه تصمیمات خلق‌الساعه روبرو نشویم؟!یک مستمری بگیر - فردیس
سرعت سرسام‌آور در بلوار قیطریه
ساکنان بلوار قیطریه مسیر میدان کتابی تا بزرگراه شهید صدر، برای عبور از عرض خیابان تامین جانی ندارند و تردد اتومبیل‌ها با سرعت سرسام‌آور جان عابران پیاده را به خطر انداخته است.از اداره راهنمایی و رانندگی منطقه عاجزانه تقاضا می‌شود برای ایجاد ایمنی در منطقه، تمهیداتی اتخاذ نمایند.خدادادی – تهران