حکم احمد توکلی صادر شد

احمد توکلی نگفته است که چراخاله زاده اش شیخ محمدصادق لاری جانی رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضاییه به دلیل ملاحظه کاری  6 ماه حبس تعزیری وی را مبدل به 2 سال زندان تعلیقی قبل از درخواست تجدید نظر کرده است؟ چرا چنین ملاحظه کاری در مورد سایر متهمان در نظر گرفته نمی شود؟ جالب اینکه وی  با آویزان شدن به خامنه ا ی مدعی شده ،من برای آزادی اظهارنظر مردم تلاش می‌کنم. به ویژه آزادی که باعث می‌شود مبارزه با فساد که مورد تأیید خامنه ای هست، امکان پذیر شود و به زودی در این زمینه گزارشی به مردم ارائه خواهم کرد عجیب است توکلی  درراستای مبارزه با فساد استناد به خامنه ای کرده که خودش ام ا لفساد وحامی ومروج فساد اقتصادی است .طوریکه هیچ نهاد جزو زیر مجموعه ی وی غیرآلوده از فساد نیست.
 

 
 
 
مدیرمسئول سایت الف گفت: من برای آزادی اظهارنظر مردم تلاش می‌کنم. به ویژه آزادی که باعث می‌شود مبارزه با فساد که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز هست، امکان پذیر شود و به زودی در این زمینه گزارشی به مردم ارائه خواهم کرد.
 
به گزارش تسنیم، احمد توکلی پس از خروج از دادگاه و در خصوص محتوای حکم صادره از سوی دادگاه مطبوعات درباره پرونده سایت الف اظهار داشت: این حکم هنوز به صورت رسمی به بنده ابلاغ نشده اما امروز از محتوای آن مطلع شدم.
  
وی ادامه داد: براین اساس حکم بنده 6 ماه حبس تعزیری بود که به خاطر ملاحظه بنده به دو سال تعلیقی تبدیل شد؛ این محکومیت به دلیل این نبوده که بنده خودم حرفی زده باشم یا چیزی نوشته باشم. بلکه به دلیل انعکاس نظرات مردم در سایت الف بوده است.
  
مدیرمسئول سایت الف افزود: بنده از سه اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، نشر مطالب خلاف واقع و نشر مطالب به قصد تشویش اذهان عمومی مبرا شدم و شکایت دادستان در مورد توهین خوانندگان سایت باقی‌ماند. در این خصوص در مورد توهین به رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور سابق و قضات محکوم و مجرم شناخته شدم.
  
وی تصریح کرد: ما نباید طوری رفتار کنیم که مردم را از حق اظهار نظر محروم کنیم، من برای آزادی اظهارنظر مردم تلاش می‌کنم. به ویژه آزادی که باعث می‌شود مبارزه با فساد که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز هست، امکان پذیر شود و به زودی در این زمینه گزارشی به مردم ارائه خواهم کردتوکلی گفت: البته دادگاه وظیفه قانونی خود را انجام داده اما بنده تقاضای تجدیدنظر خواهم کرد. ما این مسئله را انقدر مهم می‌دانیم که اگر قرار باشد مردم حق اظهارنظر نداشته باشند باید متأسف شد.