چوب‌کشی در مشهد!

چوب‌کشی در مشهد! 22 خرداد -94
چگونه این کشتی گیر قهرمان فرنگی کار المپیک لندن به دلیل اعتراض عملکردش مورد انتقاد واقع می شود وخبرش آنتنی می گردد؟ اما ساندیس خوران بی ترمز ودنده عقب کنده شدگان که درمراسم  شب معرکه گیری سالمرگ خمینی شیاد موقع سخنرانی روحانی فریاد مرگ برمنافق وفتنه گر سردادند واخلال در سخنرانی اش کردند بادیده ی اغماض به اینا ننگریسته شد؟
چوب‌کشی در مشهد!
فراروامید نوروزی، کشتی‌گیر فرنگی‌کار، روز گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی در مشهد، ترک میدان کرد. خبرگزاری ایسنا می‌گوید او با "لگد زدن" به تابلو‌های تبلیغاتی دور سالن، از محل مسابقات خارج شده است.
به گزارش فرارو، فرنگی‌کار طلایی المپیک لندن در دور سوم این مسابقات مقابل مهدی زیدوند به روی تشک رفته بود. قهرمان کشتی فرنگی جهان بعد از اجرای ناقص فن و نگرفتن امتیاز، با اعتراض به تصمیم داور تصمیم گرفت میدان مسابقه را ترک کند.
او که با پادرمیانی زین‌العابدین عرب، رئیس هیت کشتی فارس به میدان بازگشته بود، لحظاتی پیش از پایان مسابقه، درحالیکه ۵-۱ از حریف عقب مانده بود، برای بار دوم از روی تشک کشتی کنار رفت و پیروزی را دو دستی تقدیم حریف کرد.
گزارش دقیقی از جزئیات این خبر در دسترس نیست اما به گزارش برخی رسانه‌ها، امید نوروزی در ۲۰ ثانیه پایانی مسابقه، ابتدا تابلوهای تبلیغاتی را شکست، سپس تشک را ترک کرد. در ادامه نوروزی یکی از چوبهای تابلوی تبلیغاتی را برداشت و به سمت میز داوران و مسئولان حمله ور شد که نیروهای امنیتی او را متوقف کردند.
این در حالی است که پیش از این ماجرا، حمید سوریان، قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن، از مسابقه دادن انصراف داد و پیش از شروع رقابت، در حالی که خودش را برای کشتی‌گرفتن گرم کرده بود از سالن مسابقات خارج شد.
امید نوروزی: عذرخواهی کنم
به گزارش فرارو، اما یک روز پس از این حواشی عجیب و غریب امید نوروزی در گفتگو با تسنیم از مردم عذرخواهی کرد.
امید نوروزی بعد از اتفاقات و حواشی که روز گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی برایش  رخ داد، گفت: باید از همه به خاطر اتفاقاتی که رخ داد، عذرخواهی کنم. همه من را می‌شناسند و می‌دانند که چنین آدمی نیستم که اهل حاشیه باشم. من 10 سال است که در کشتی هستم و در این مورد هیچ کس از من بی‌اخلاقی ندیده است اما در یکی دو سال گذشته اتفاقاتی برایم رخ داد که خیلی سخت بود.
وی ادامه داد: به زودی صحبت‌های خود را در این خصوص انجام می‌دهم. من به همین دلیل تمرکز نداشتم و روز گذشته کاری کردم که الان پشیمان هستم. من قبول دارم نباید به آن صورت عکس‌العمل نشان می‌دادم و الان مقابل مردم شرمنده هستم به خاطر همین تلاش می‌کنم تا همه چیز را جبران کنم.