"من را ببخشيد به خاطر دختر 8 ساله‌ام"


مردي كه متهم است به خاطر اختلافات كاري، صاحب ‌كار خود را با ماشين زير گرفته و او را به قتل رسانده در جلسه دادگاه اتهامش را قبول كرد.
 
به گزارش جوان، متهم پرونده كه امير نام دارد، صبح ديروز از زندان رجايي شهر به شعبه 84 دادگاه كيفري استان تهران منتقل شد. بعد از رسميت پيدا كردن جلسه دادگاه بود كه نماينده دادستان، به درخواست قاضي باقري در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: عصر روز 16 تير ماه 91، مأموران پليس تهران از مرگ مرد 66 ساله‌اي به نام مهرداد در محله جنت‌آباد با خبر شده و در محل حاضر شدند.
 
بررسي‌ها نشان داد كه مهرداد در تصادفي عمدي با خودروي پژو 405 مقابل خانه‌اش فوت شده است.
 
نماينده دادستان ادامه داد در جريان بررسي‌هاي بيشتر راننده خودرو كه مردي به نام امير بود بازداشت شد و به جرم خودش اقرار كرد. او گفت كه به خاطر اختلاف كاري مرتكب قتل شده است. نماينده دادستان امير را گناهكار شناخت و براي او درخواست صدور مجازات كرد.
سپس اولياي دم به دادگاه گفتند كه خواسته‌شان قصاص است.
 
در ادامه امير در جايگاه قرار گرفت و اتهام خود را قبول كرد. وي در شرح ماجرا گفت: با مقتول رابطه خوبي داشتم. او من را به كمپ ترك اعتياد فرستاد و بعد از پاك شدن در مغازه آرايشگري‌اش به من كار داد. مدتي بعد اما دوباره به مصرف مواد اعتياد پيدا كردم.
  
مهرداد وقتي از اعتياد من باخبر شد با من مشاجره كرد و تصميم به اخراجم گرفت. همين موضوع باعث شد تا از او كينه به دل گرفتم و نقشه قتل او را كشيدم.
 
روز حادثه او را با خودروي خودم مقابل خانه‌اش رساندم. وقتي پياده شد و به طرف در خانه حركت كرد دنده عقب گرفتم و پايم را روي پدال گاز فشار دادم و به او برخورد كردم. مهرداد ابتدا با جدول و بعد با تير چراغ برق برخورد كرد و روي زمين افتاد. من هم به خاطر سرعت بالاي خودرو نتوانستم آن را كنترل كنم و خودرو وارد پياده‌رو شده و در سمت ديگر خيابان متوقف شد.
 
متهم در آخرين دفاع گفت از حادثه‌اي كه اتفاق افتاده پشيمان هستم. مقتول مرد درستكاري بود و از شما مي‌خواهم كه به خاطر دختر هشت‌ ساله‌ام از من گذشت كنيد. قاضي باقري بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم و وكيل مدافع او، ختم جلسه را اعلام كرد و با اعضاي دادگاه وارد شور شد.