گفت و شنود سفيد و سياه

دروغ نامه ی کیهان 23 اردیبهشت - 94
گفت و شنود 
سفيد و سياه
گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: مصوبه سناي آمريکا عليه برنامه هسته اي ايران با 98 راي موافق سناتورها در برابر يک راي مخالف به تصويب رسيده است.

    گفت: يعني همه سناتورهاي دو حزب دموکرات و جمهوريخواه باتفاق آراء به آن راي داده اند؟ پس اختلاف دموکرات ها و جمهوريخواهان چه شده است؟!

    گفتم: اين سوال را بايد از برخي ساده لوحان داخلي پرسيد که هنوز هم جنگ زرگري اين دو حزب را واقعي تصور مي کنند!؟

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: بازرس وزارت کشاورزي براي بازرسي به يک گاوداري رفته بود و از صاحب آن پرسيد به گاوها چه غذايي مي دهيد؟ يارو پرسيد؛ گاوهاي سفيد يا گاوهاي سياه؟ بازرس گفت؛ گاوهاي سياه و يارو جواب داد به آنها يونجه مي دهم. پرسيد؛ گاوهاي سفيد چي؟ گفت؛ به آنها هم يونجه مي دهم. بازرس با عصبانيت گفت؛ مرا سياه مي کني؟ و يارو گفت؛ نه قربان! آخه گاوهاي سياه مال خودم هستند. بازرس گفت؛ مگر گاوهاي سفيد مال کيست؟ و يارو گفت؛ آنها هم مال خودم هستند!