گفت و شنود باشگاه

 
خرداد-942گفت و شنودباشگاه



گفت: قرار است باشگاه هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال به دو کارخانه ايران خودرو و سايپا فروخته شوند.
    گفتم: ولي اين دو کارخانه مبلغ 8 هزار ميليارد تومان بدهي بانکي دارند بنابراين اگر پول دارند چرا بدهي خود را که متعلق به بيت المال است نمي پردازند؟!
    گفت: تازه هر يک از اين دو باشگاه ساليانه مبلغ 300 ميليارد تومان هزينه هم دارند که در صورت فروش به سايپا و ايران خودرو اين هزينه هم بايد از جيب ملت پرداخت شود.
    گفتم: شايد منظور از اينکه گفته اند «کسي حق ندارد از جيب و جانب مردم شعار بدهد» همين دو کارخانه خودروسازي بوده است.
    گفت: اي عوام! منظور از آن جمله کساني هستند که به توافق لوزان انتقاد و اعتراض دارند.
    گفتم: پس سايپا و ايران خودرو حق دارند از جيب مردم خرج کنند و از جانب ملت شعار بدهند؟
    گفت: حالااين مسئولين محترم که اينهمه به منتقدان هسته اي اعتراض مي کنند، چرا درباره اين خاصه خرجي ها از جيب مردم چيزي نمي گويند؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! طرف مي گفت؛ هر وقت پاي پدرم به ليوان آب مي خورد و روي فرش مي ريزد به ما مي گويد؛ آخه اينجا جاي ليوان گذاشتنه؟ و هر وقت پاي ما به ليوان مي خورد، مي گويد؛ مگه کوري که ليوان به اين بزرگي را نمي بيني؟!