گفت و شنود موشه!

دروغ نامه ی کیهان 28 اردیبهشت - 94
گفت و شنود 
موشه!

گفت: موشه يعلون وزير جنگ رژيم صهيونيستي گفته است اگر لازم باشد در مقابل ايران تصميمي مانند حمله به هيروشيما مي گيريم!
    گفتم: حيوونکي اين موشه، غلط زيادي کرده است، ايران مي تواند در فاصله کمتر از يک ساعت تل آويو و حيفا و... را با خاک يکسان کند و جيليز و ويليز صهيونيست هاي کودک کش را به آسمان برساند.

    گفت: وقتي از آمريکا که پدرخوانده صهيونيست هاست هيچ غلطي ساخته نبوده، از اين خاک بر سرها که تنها هنرشان شليک به کودکان بي دفاع است، چه غلطي برمي آيد؟

    گفتم: اما، خودمونيم ها، جنگ با اسرائيل آرزوي مردم ايران را که ده ها سال بر زمين مانده بود برآورده خواهد کرد.

    گفت: اسرائيلي ها عادت دارند لاف بزرگ بزنند و بعد به دريوزگي بيفتند.

    گفتم: يارو بدجوري دچار اسهال و استفراغ شده بود، پرسيدند اين چه حالي است؟ گفت؛ راستش قمپز درکرده بودم که مي خواهم بيماري «پُست تراوماتيک استرس ديس اُردر» بگيرم ولي بعدا ديدم خيلي سخته، به همين اسهال و استفراغ راضي شدم!