گفت و شنود كاسه

دروغ نامه ی کیهان 13 اردیبهشت -94
گفت و شنود كاسه
گفت: رئيس جمهور در شيراز گفته است؛ فکت شيت ايران را زودتر از همه منتشر کرديم! نمي دانم چرا بعضي ها حافظه شان ضعيف شده است! ما قبل از آمريکايي ها فکت شيت خودمان را منتشر کرديم!
    گفتم: ولي آقاي ظريف در مصاحبه با شبکه يک گفته بود «چيزي به نام فکت شيت ايراني وجود ندارد و وزارت خارجه چيزي منتشر نکرده است» و آقاي صالحي گفته بود؛ فکت شيت را آماده کرده ايم ولي به خاطر جلوگيري از سوءاستفاده رژيم صهيونيستي آن را منتشر نکرده ايم! و آقاي عراقچي گفته بود؛ فعلاً قصد ارائه فکت شيت را نداريم! و...

    گفت: يعني آقاي روحاني معتقد است که ظريف و صالحي و عراقچي و... حافظه شان ضعيف است؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟ شخصي به همسايه اش گفت؛ آن کاسه اي را که قرض گرفته بودي پس بده! همسايه گفت؛ اولاً؛ کاسه نبود و بشقاب بود! ثانياً؛ از دستم افتاد و شکست. ثالثاً؛ کاسه ات را پس داده بودم. رابعاً؛ قبل از اين که کاسه ات را به من قرض بدهي، آن را به تو پس داده بودم! خامساً؛ کدام کاسه را مي گويي؟!