گفت و شنود دور از جون گاو!

دروغ نامه ی کیهان 20 اردیبهشت - 94
    گفت و شنود 
دور از جون گاو!

گفت: کليپ تصويري هواپيماي ايراني حامل کمک هاي دارويي و غذايي به يمن که به تهديد جنگنده هاي آل سعود اعتنايي نکرده بود، در فضاي مجازي چند ميليون بيننده داشته است.
    گفتم: خب! منظورت چيه؟!

    گفت: اکثريت قريب به اتفاق بينندگان اين کليپ از ايران تقدير کرده و پادشاهان آل سعود را وحشي و مزدور اسرائيل ناميده اند. 

    گفتم: حرف حساب جواب ندارد، خب! ... ديگه چي؟!

    گفت: نزديک به يک ميليون از نظرات ضد آل سعود از داخل عربستان بوده است و يکي از نظردهندگان نوشته «جنايات آل سعود مختص امروز نيست، اين خاندان از ابتدا راهزن و دزد و آدمکش بوده اند

    گفتم: يارو به دکتر مراجعه کرد و گفت؛ آقاي دکتر مردم به من مي گويند گاو. دکتر پرسيد؛ از کي تا به حال و يارو جواب داد؛ از همان موقع که گوساله بودم! (البته دور از جون و بلانسبت گاو)