گفت و شنود حق با توست!

دروغ نامه ی کیهان 6 خرداد- 94
گفت و شنود 
حق با توست!

گفت: حالادولت چه عجله اي داشت که قيمت بنزين را آزاد کند؟
    گفتم: مي گويند اين تصميمي بود که از مدتها قبل گرفته شده بود!

    گفت: چند ساعت بعد از اعلام افزايش قيمت بنزين ، بهاي گاز مصرفي منازل هم 15 درصد افزايش يافت.

    گفتم: مي گويند اين تصميم هم از قبل گرفته شده بود!

    گفت: ولي مگر يک ماه قبل، معاون رئيس جمهور رسما به همه جا بخشنامه نکرده بود که تا پايان سال جاري هيچکس و هيچ جا حق افزايش قيمت ندارد؟!

    گفتم: البته که بخشنامه کرده بود.

    گفت: مبادا بعضي ها با افزايش قيمت ها قبل از دور پاياني مذاکرات، مي خواهند مردم احساس فشار کنند تا به توافق با هر شکلي تن بدهند؟

    گفتم: چه عرض کنم؟! اين هم حرفي است! مي گويند شخصي نزد قاضي رفت و از شخص ديگري شکايت کرد. قاضي گفت؛ حق با توست. ساعتي بعد طرف مقابل آمد و ماجراي دعواي خود را شرح داد. قاضي گفت؛ بله، حق با توست. منشي دادگاه به قاضي گفت؛ اين ديگر چه جور قضاوت کردن است؟ و قاضي فکري کرد و گفت؛ آره، مثل اينکه حق با تو هم هست!