خواستگاری از دختر اوباما با 150 راس دام!

وکیل کینایی خواستگار دختر اوما باا ین خواستگاری خواسته به ا وباما پیام دهد که  گذشته از اینکه عاشق دخترش می باشدنباید به دلیل رئیس جمهور شدن آمریکا اصالت اصلی ات را از یاد ببری که کیستی و کجایی هستی؟ بهرحال وکیل کینایی منظر  سغر وورود پدر نامزدش به کیناست تا پیشنهادش را به وی به دهد.
یک وکیل کنیایی با پیشنهاد جهیزیه‌ای شامل 70 راس گوسفند 50 راس گاو و 30 بز، دختر 16 ساله رئیس جمهوری آمریکا را خواستگاری کرد!
 
به گزارش روزنامه واشنگتن تایمز، فلیکس کیپرنو، وکیل کنیایی گفته است که آرزوی دیرینه‌اش ازدواج با مالیا، دختر بزرگ باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا است و برای این منظور جهیزیه‌ای شامل 70 راس گوسفند، 50 راس گاو و 30 راس بز به وی پیشنهاد داده است.
 
وی گفت: من در سال 2008 به مالیا علاقه‌مند شدم و از آن زمان با هیچ کس دوست نشدم و قول دادم که با او صادق باشم.
 
این وکیل کنیایی ابراز امیدوری کرده که شخصا و زمانی که اوباما در ژوئیه 2015 به کنیا می‌رود درخواستش را مطرح کند و در این باره گفت: من پیشنویس نامه‌ای را آماده کردم که در آن از اوباما خواسته‌ام دخترش را با خود به کنیا بیاورد. همه به من می‌گویند به خاطر پول خانواده اوباماست که به دخترش ابراز علاقه می‌کنم اما چنین چیزی صحت ندارد.
 
وی ادامه داد: من می‌خواهم به مالیا یاد بدهم چگونه شیر گاو بدوشد، چگونه پوره ذرت و شیر سنتی کنیا تهیه کند او ملکه من است