من نه مخالف نه موافق به من و دیگران تبریک می‌گویند بی معنی است

بالاخره خامنه ای پس از چند روز سکوت و بالا وپایین کردن و چک نمودن نظرات موافقان و مخالفان  مذاکره لوزان به خصوص یادداشت های روز اوین نامه ی کیهان اکنون  وارد صحنه شدو نظر شترمرغی نه موافق و نه مخالف داد . زیراکه وی در دیدار با جمعی ازمداحان اهل بیت امروز (پنجشنبه) به مناسبت تولد فاطمه  زهرا درباره اتفاقات پرونده هسته ای اظهار کرد: می پرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته؛ جایی برای موضع گیری وجود نداشته؛ مسوولان می گویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست؛ نه موافقم نه مخالف. زیرا که  همه چیز درجزییات است؛ ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد درجزئیات، کشور ما را محصور کند؛ اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می گویند بی معنیست؛ آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین می کند، نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد. مهمتر اینکه خامنه ای برای زدن زیرآب خوشباوران  مذاکره لوزان و خوشحال کردن دلواپسان  مخالف، مثل همیشه از موضع دوپهلوی یکی به نعل ویکی به میخ زدن  تاکید کرد من هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، ولی با اینکه خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و می کنم. با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم. اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.بنابراین  سیاست پیشبرد هسته ای دولت روحانی   وحمایت رفسنجانی اکنون با دشواری مواجه شده است  . گرچه  موضع گیری خامنه ای بیشتر مصرف داخلی  وقانع کردن دلواپسان دارد تا  سامت شوند و زیاد هارت وپورت هسته ای نکنند و کاررا بیش از حد خراب نکنند.
خامنه ای درباره اتفاقات پرونده هسته ای اظهار کردند: «مسئولان می گویند هنوز کاری انجام نشده است. نه موافقم نه مخالف
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جمعی از مداحان اهل بیت امروز (پنجشنبه) به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.رهبر معظم انقلاب فرمودند: میپرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته؛ جایی برای موضع گیری وجود نداشته؛ مسوولان میگویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست؛ نه موافقم نه مخالف.ایشان افزودند: همه چیز درجزییات است؛ ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد درجزئیات، کشور ما را محصور کند؛ اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می گویند بی معنیست؛ آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین می کند، نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.رهبر انقلاب تاکید کردند: من هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، با اینکه خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و میکنم. با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم. اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.

این خبر تکمیل می شود...