گفت و شنود دست و پا چلفتي ها

دروغ نامه ی کیهان 30 فروردین - 94
گفت و شنود 
دست و پا چلفتي ها
گفت: جنايتي که آل سعود وحشي در يمن مرتکب مي شود با جنايات وحشيانه اسرائيل در غزه چه فرقي دارد؟
    گفتم: همه اسناد و شواهد حکايت از آن دارند که آل سعود به نيابت از رژيم صهيونيستي دست به قتل عام زنان و کودکان مسلمان مي زند.

    گفت: اگر آل سعود مسلمان بودند که مسلمانان مظلوم را قتل عام نمي کردند.

    گفتم: آل سعود همان تخم و ترکه ابوجهل ها و ابولهب هاي صدر اسلام هستند. آنها هم با يهوديان بني قريظه براي قتل عام مسلمانان هم پيمان شده بودند.

    گفت: ولي نتوانستند هيچ غلطي بکنند، اين صهيونيست هاي بدبخت فلک زده را بگو که دلشان را به ارتش دست و پا چلفتي آل سعود خوش کرده اند.

    گفتم: يارو دستش خورد به آفتابه، ناگهان غول جادو از آن بيرون آمد و گفت؛ يک آرزويت را برآورده مي کنم، يارو با خوشحالي گفت؛ يک خانه مي خواهم و غول جادو گفت؛ مردک اگر من خانه داشتم که خودم توي آفتابه زندگي نمي کردم!