گفت و شنود ارّه

دروغ نامه ی کیهان 23 فروردین -94
    گفت و شنود 
ارّه 
ادامه توهین و هتاکی و فحاشی با گفتمان لمپنی پاسداری اصولگرایی اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری نماینده ی ویژه و لی فقیه علیه ی مقامات عربستانی

گفت: شاهزادگان عياش و شکم باره آل سعود براي حمله زميني به يمن بدجوري به بن بست رسيده اند.
    گفتم: حيوونکي ها دلشان به ارتش پاکستان خوش بود که پاکستان حاضر به مداخله نشد، سراغ مصر رفتند که ارتش مصر از درون خودش به شدت نگران است.

    گفت: ارتش عربستان هم که تاکنون 6 بار از حوثي ها در صعده شکست خورده و پا به فرار گذاشته، آنهم در حالي که دولت يمن هم حامي سعودي ها بود.

    گفتم: حمله هوايي هم که کارساز نبوده و تازه حمله هوايي مقدمه حمله زميني است که سعودي ها، نه جرات آن را دارند و نه قدرت آن را.

    گفت: اردن و قطر و امارات و بقيه فسقلي هاي خليج فارس هم که اصلاً کشور نيستند و در اينجور مواقع به جاي اينکه تفنگ به دوش باشند، پوشک پوش هستند!

    گفتم: مي گويند پادشاه سعودي جد خود ابولهب را به خواب ديده که به او گفته است؛ اين چه حالتي است که گير کرده اي؟ چرا حرکت نمي کني؟ براي من و ابوسفيان و ابوجهل نزد اهل جهنم آبرو نگذاشته اي؟ و ملک سلمان گفته است؛ اي جد بزرگ! روي ارّه نشسته ام! نه راه پس دارم و نه راه پيش! و ابولهب پرسيده؛ روي ارّه؟! پس آنقدر بشين تا جون از همه جات در ره.