خبر خوش(گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 26 فروردین -94

گفت: مقامات آمریکایی هر روز درباره توافق لوزان ساز جدیدی کوک می‌کنند و از این توافق، تفسیر مکتوبی - فکت‌شیت- ارائه داده‌اند که با آنچه مسئولان هسته‌ای کشورمان می‌گویند تفاوت دارد.
گفتم: خب! چرا مسئولان هسته‌ای خودمان یک «فکت‌شیت» منتشر نمی‌کنند که در آن تفسیر کشورمان از توافق لوزان اعلام شده باشد تا جلوی سوءاستفاده و تفسیرهای غلط حریف گرفته شود؟!
گفت: می‌گویند انتشار آن به مصلحت نیست!
گفتم: یعنی دفاع از منافع ملی کشورمان در مقابل دشمن به مصلحت نیست؟!
گفت: می‌گویند به مذاکرات لطمه می‌زند.
گفتم: طرف‌های مذاکره که از ماجرا خبر دارند، بنابراین پنهان کردن آن از مردم خودمان چه مفهوم و معنایی می‌تواند داشته باشد؟!
گفت: خب بالاخره که همه متوجه می‌شوند چه داده‌ایم و چه گرفته‌ایم.
گفتم: چه عرض کنم؟! پرستار از اتاق عمل بیرون آمد و به آقایی که با نگرانی منتظر بود، گفت؛ مژده، مژده، خدای مهربان به شما یک فرزند سالم و تپل و مپل عنایت فرموده است. طرف گفت؛ هیس! خواهش می‌کنم به همسرم نگوئید تا خودم این خبر خوش را به او بدهم!