گفت و شنود پشت كوه!

دروغ نامه ی کیهان 16 فروردین -94
گفت و شنود 
پشت كوه!

گفت: مگر در متن اصلي توافق لوزان نيامده است که ايران در تاسيسات فردو حق غني سازي اورانيوم ندارد؟
    گفتم: اين ممنوعيت در متن توافق لوزان به صراحت آمده است.

    گفت: پس چرا مي گويند تاسيسات فردو با 1000 سانتريفيوژ باقي مي ماند!

    گفتم: باقي مي ماند ولي در آن غني سازي اورانيوم انجام نمي پذيرد و فقط در حد يک آزمايشگاه معمولي خواهد بود.

    گفت: خب! مردم که بالاخره متوجه مي شوند، آنوقت براي اطلاعات غلطي که به ملت داده اند چه توجيهي دارند؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! يارو نزد يک نقاش رفت و سفارش داد برايش يک تابلو از صحنه دروي گندم و کارخانه هاي صنعتي بکشد ولي بعد از چند روز که براي گرفتن تابلو مراجعه کرد، نقاش يک تابلو که در آن يک رودخانه و کوه نقاشي شده بود به او تحويل داد. يارو با تعجب پرسيد پس صحنه اي که سفارش داده بودم چي شد؟ و نقاش کوه را در تابلو نشان داد و گفت؛ اين کوه را مي بيني؟ کشاورزان و صنعتگران پشت اين کوه مشغول کارند!