گفت و شنود زانو

دروغ نامه ی کیهان 25 فروردین -94
گفت و شنود 
زانو

گفت: کم کم صداي ناله و ننه من غريبم آل سعود به خاطر ناکامي در مقابله با انصارالله يمن به هوا بلند شده است.
    گفتم: چشمشون کور، چرا غلطي کرده اند که بلانسبت، بلانسبت و دور از جون خر، حالامثل همان حيوان زبان بسته، توي گل مانده اند، مگر تاکنون 6 بار از حوثي ها به سختي شکست نخورده بودند؟

    گفت: انتظار داشتند پاکستان و ترکيه ارتش خود را براي حمله زميني به يمن بفرستند که هر دو کشور کنار کشيده اند.

    گفتم: يعني شاهزادگان عياش و تن پرور آل سعود نمي دانستند که کشورهاي خيلي گنده تر از آنها نتوانسته اند عليه مردم مسلمان يمن هيچ غلطي بکنند؟ نمي دانستند که حمله انگليس، حمله مصر، حمله عثماني ها نيز به يمن ناکام مانده بود؟!

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: شتري در حال عبور از رودخانه بود و يک شغال که خيلي گرمش شده بود از او پرسيد؛ عمق رودخانه چقدره؟ شتر جواب داد؛ تا زانو و شغال با خوشحالي وسط آب پريد ولي آب از سرش گذشت و در حال غرق شدن به شتر گفت؛ نامرد! مگه نگفتي عمق آب تا زانو بيشتر نيست؟ و شتر گفت؛ احمق! زانو داريم تا زانو! من با اين بزرگي هم دارم غرق ميشم، چه برسد به تو که نيم وجب هم قد و بالانداري!