گفت و شنود كرايه

دروغ نامه ی کیهان 19 فروردین -94
گفت و شنود
كرايه

گفت: مگر در توافق لوزان، شرط لازم براي تعليق تحريم ها گزارش آژانس نيست؟
    گفتم: البته که هست.

    گفت: آژانس طي 12 سال گذشته بازرسي هاي پي در پي و گسترده اي انجام داده و با وجود اطمينان از صلح آميز بودن برنامه هسته اي کشورمان، هرگز حاضر به تائيد آن نشده است.

    گفتم: پس با اين وجود و اطمينان از اينکه آژانس تحت سلطه آمريکاست، چرا به اين بند تن داده ايم که نتيجه آن ادامه تحريم ها خواهد بود؟

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: داروغه شهر يک آدم شارلاتان و کلاهبردار را که از خيلي ها قرض گرفته و پس نداده بود محکوم کرد که او را روي الاغ سوار کنند و در شهر بگردانند و جار بزنند که او کلاهبردار است و هيچکس به او قرض ندهد. در پايان روز، صاحب الاغ از او تقاضاي کرايه کرد و يارو گفت؛ مرد حسابي! از صبح تا حالاداري جار مي زني که من کلاهبردارم و کسي با من معامله نکند، آنوقت از من کرايه الاغ مي خواهي؟!