آفتابه! (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان .17اسفند-93
سیاست تبلیغاتی موازی توبره و آخور خوری چون در گزارش ویژه هم به این ادعا اشاره شده است.

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: در حمله نیروهای ویژه ارتش عراق به مقر فرماندهی داعش، ۴ مستشار نظامی آمریکا و اسرائیل به اسارت درآمدند.
گفت: صدها سند و شاهد دیگر نیز در دست است که نشان می‌دهد تروریست‌های داعش، برای آمریکا و اسرائیل مزدوری می‌کنند.
گفتم: آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که داعش را برای مقابله با حرکت مقاومت ساخته‌اند و اسرائیل بارها اعلام کرده است که وظیفه مداوای مجروحان داعش را برعهده گرفته است و...
گفت: مستشاران نظامی آمریکا و اسرائیل اگر کاری از دستشان برمی‌آمد، در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۵۰ روزه و جنگ در عراق و افغانستان و سوریه و... یک خاکی بر سر خودشان می‌ریختند.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو دستش خورد به آفتابه، حالا نگو که آفتابه جادو بوده و ناگهان غول جادو از آن بیرون آمد و گفت؛ یک خواهش تو را برآورده می‌کنم. یارو با خوشحالی گفت؛ من یک خونه می‌خواهم و غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خونه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی‌کردم!