کم‌حافظه! (گفت و شنود)

4دروغ نامه ی کیهان بهمن-93

گفت: علی تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب مشارکت گفته است؛ عامل حوادث سال 88 میرحسین موسوی بود و آن حوادث به اصلاح‌طلبان ربطی نداشته است!
گفتم: دروغ تقلب را چه کسانی مطرح کردند؟ دعوت به آشوب خیابانی از سوی چه کسانی بود؟ خیانت‌هایی نظیر دریافت کمک مالی از ملک عبدالله، شعار به حمایت از اسرائیل و دفاع از آمریکا، پاره کردن عکس حضرت امام، آتش زدن مسجد را چه کسانی مرتکب شدند؟ چه کسانی از اظهارنظر نتانیاهو که اصلاح‌طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران نامیده بود، ذوق زده شده بودند؟ چه کسانی با جرج سوروس صهیونیست ملاقات کرده و دستور کار گرفته بودند؟ چه کسانی از سوی الیزابت چنی برای آموزش آشوب و فتنه به دوبی و لاهه اعزام شده بودند؟ و...
گفت: فکر کرده مردم یادشون رفته که عوامل و سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 سر و ته یک کرباسند.
گفتم: دو نفر رفته بودند شکار شیر، یکی تفنگ رو خشاب‌گذاری می‌کرد و اون یکی شلیک می‌کرد، شیر که حمله کرد اون که شلیک کرده بود رفت بالای درخت و به رفیقش گفت بیا بالا، رفیقش گفت؛ به من چه؟ مگه من شلیک کردم؟!