کج ! (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 8 بهمن -93

گفت: روزنامه ایران به اعتراض‌های گسترده علیه پیاده‌روی ظریف و کری در ژنو پاسخ داده است.
گفتم: هزاران آفرین، صد بارک‌الله. حتما به نمایندگی از دولت و وزارت ‌خارجه از مردم پوزش خواسته است؟!
گفت: کجای کاری؟!... نوشته دکتر جلیلی هم با «ویلیام برنز» نماینده آمریکا 45 دقیقه پیاده‌روی کرده است!
گفتم: ولی همه می‌دانند که قضیه کاملا برعکس بوده و حتی رسانه‌های آمریکایی هم اعتراض کرده بودند که چرا دکتر جلیلی با وجود درخواست مکرر ویلیام ‌برنز و 9بار وساطت نمایندگان 5+1 حاضر به ملاقات جداگانه با ویلیام برنز نشده است.
گفت: وقتی می‌دانند که هیچکس دروغشان را باور نمی‌کند، چه اصراری به اینهمه دروغگویی دارند و اصلا این دروغگویان در دولت راستگویان چه می‌کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو دعا می‌کرد و می‌گفت؛ خدایا! می‌دانی که توان رفتن به راه راست را ندارم! پس خودت راه راست را به طرف من کج کن!