استقبال! (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 14 دی - 83
گفت: برخی از اصلاح‌طلبان به آقایان زیباکلام و شیرزاد که در دانشگاه تهران سخنرانی کرده و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و نیاز به انرژی هسته‌ای را نفی کرده بودند به شدت اعتراض کرده‌اند.
گفتم: چرا؟! اظهارات این دو تن حقانیت نظر مردم درباره ضرورت برخورداری ایران از فناوری هسته‌ای را تائید می‌کند.
گفت: اتفاقا مدعیان اصلاحات هم به این دو نفر تذکر داده‌اند که سخنان غیرعلمی و ضدملی آنها باعث آبروریزی جبهه اصلاحات می‌شود.
گفتم: حالا خودشان چه می‌گویند؟!
گفت: خود این دو نفر که می‌گویند دانشجویان از سخنان آنها استقبال کرده‌اند!
گفتم: پسربچه‌ای به مادرش گفت؛ مامان جون! مادر بهرام از اینکه برای بازی با بهرام به خانه‌شان رفته بودم خیلی خوشحال شد. مادرش پرسید؛ از کجا فهمیدی؟ و پسربچه گفت؛ آخه وقتی در را باز کرد و چشمش به من افتاد گفت؛ به‌به! فقط تو یکی را کم داشتیم!!