دفاعیات(گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 18 دی -93
دفاعیات(گفت و شنود)

گفت: بعد از روشنگری‌های مستند صدا و سیما و مطبوعات و رسانه‌ها درباره وطن‌فروشی و جنایات سران و عوامل فتنه آمریکایی اسرائیلی 88، رادیو فردا وابسته به سازمان «سیا» و شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی وابسته به MI6 انگلیس و سایر رسانه‌های ضدانقلاب بدجوری عصبانی شده‌اند.
گفتم: پس انتظار داشتی که وقتی جنایات پادوهای آنها فاش می‌شود، ابراز خوشحالی و خشنودی کنند؟!
گفت: این رسانه‌ها ضمن حمله به افشاءکنندگان جنایت فتنه‌گران، بخش‌هایی از برنامه خود را به حمایت و تعریف و تمجید از سران فتنه 88 اختصاص داده‌اند.
گفتم: کدام بی‌عقل و دیوانه‌ای می‌تواند تعریف و تمجید از وطن‌فروشان را بپذیرد؟!
گفت: چه عرض کنم؟! احتمالا خود سران فتنه هم این تعریف و تمجیدها را باور نمی‌کنند.
گفتم: وکیل مدافع یک سارق مسلح که دست به آدم‌کشی زده بود، به قاضی دادگاه گفت؛ قربان! این شخص، آدم با شرف و درستکار و خوبی است و متهم که از اظهارات وکیل مدافع تعجب کرده بود با عصبانیت به او گفت؛ فلان فلان شده، پول‌وکالتت را از من گرفته‌ای و داری از یک شخص دیگری که نمی‌دانم کیست دفاع می‌کنی؟!