خونه نیست! (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 24 دی - 93

گفت: روزنامه زنجیره‌ای تازه تأسیس «مردم امروز» صفحه اول خود را به چاپ عکس تمام‌قد «جرج کلونی» کارگردان آمریکایی اختصاص داده که برنده جایزه ویژه «گلدن گلوب» شده بود.
گفتم: خب! منظور؟
گفت: این روزنامه روی عکس کارگردان آمریکایی با تیتر درشت از قول وی نوشته بود «من هم شارلی هستم».
گفتم: یعنی همان «شارلی»  که کاریکاتورهای موهن علیه رسول خدا(ص) را چاپ و منتشر کرده است؟! حتما روزنامه «مردم امروز» علیه وی موضع گرفته!
گفت: ای عوام! موضع چیه؟ با افتخار اعلام کرده که کلونی هنگام دریافت جایزه خود روی سینه‌اش دکمه‌ای داشت که روی آن نوشته بود «من هم شارلی هستم» یعنی شعار این روزهای کسانی که در آمریکا و اروپا از کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام(ص) حمایت می‌کنند.
گفتم: وقتی مسئولان مربوطه از کنار اهانت سایت خبر آنلاین به سلمان و اباذر می‌گذرند، معلوم است که پادوهای اسرائیل، با  خیال راحت به ساحت رسول اعظم(ص) نیز اهانت می‌ورزند!
گفت: مسئولان ارشاد و قضایی که می‌گفتند با قاطعیت در این موارد برخورد می‌کنیم.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو زنگ زد به سعدی، تلفنش روی پیام‌گیر بود و می‌گفت؛
از آوای دل‌انگیز تو مستم
به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
نباشم خانه و شرمنده هستم
فلک گر فرصتی دادش به دستم!