شرف(گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 11 آذر-93

گفت: یکی از نمایندگان مجلس ششم که بعد از فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 به خارج از کشور گریخته و از بلژیک پناهندگی سیاسی گرفته طی یادداشتی از شهید مدرس تجلیل کرده است!
گفتم: کجا؟
گفت: در سایت جرس که تحت نظارت دولت انگلیس اداره می‌شود.
گفتم: به قول شاعر؛ «می اندر جام زر، از دست کافر... حرام اندر حرام  اندر حرام است» آخه این یارو که آشکارا برای انگلیس نوکری می‌کند و در فتنه 88 دست به وطن‌فروشی زده است و مورد تقدیر مستقیم اسرائیل قرار گرفته است و... چه شباهت و نسبتی با شهید مدرس دارد که جان خود را در راه مبارزه با استعمار انگلیس و خدمت به مردم گذاشت؟
گفت: اتفاقا او همان کسی است که وقتی در مجلس ششم بحث رسیدگی به معیشت مردم مطرح شده و از صف‌های طولانی ارزاق عمومی گلایه شده بود، پشت تریبون رفت و گفت؛ اگر مرگ موش هم توزیع شود، مردم برای آن صف می‌کشند!
گفتم: از یارو پرسیدند؛ مگر تو ادب و غیرت و شرف و شخصیت و آزادگی و... نداری؟ جواب داد؛ دارم ولی نمی‌خواهم از آنها استفاده کنم!!