فتوشاپ (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 21 آبان

گفت: از گزینه معرفی شده رئیس جمهور برای وزارت علوم چه‌خبر؟!گفتم: مطابق آنچه در خاطرات شفاهی دکتر معین، وزیر علوم دولت اصلاحات آمده است، آقای دانش آشتیانی، نامزد معرفی شده برای وزارت علوم در پی خارج کردن بسیج از دانشگاه‌ها بوده و خودش هم گفته است؛ «دوستان به‌من گفتند شما خیانت بزرگی به دانشگاه‌‌ها‌ کردیدگفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست! خب با این حساب چرا ایشان را به عنوان نامزد وزارت علوم معرفی کرده‌اند؟! یعنی فکر می‌کنند مردم از سابقه او با خبر نمی‌شوند؟!گفتم: اتفاقاً بعد از انتشار خبر، سایت تاریخ شفاهی دکتر معین، این بخش از خاطرات دانش آشتیانی را حذف کرده است!گفت: یعنی در علم و دانش تا این اندازه پیاده هستند که نمی‌دانند، مطلب منتشر شده قابل حذف نیست و تازه نشان می‌دهد که خودشان هم این نکته را دلیل عدم صلاحیت وی می‌دانند!گفتم: چه عرض کنم؟! یارو تصادف کرده بود، پزشک معالج گفت؛ عکس‌ها نشان می‌دهد که دو تا از دنده‌ها و استخوان فک و ساق پایت شکسته است ولی جای نگرانی نیست! با فتوشاپ درستش می‌کنم!