ماست (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 18 آبان -93
ماست (گفت و شنود)
گفت: قرار است امروز و فردا وزیر خارجه کشورمان با 5+1 در مسقط پایتخت عمان به مذاکرات هسته‌ای ادامه بدهند.
گفتم: ولی اعلام شده که مذاکرات میان وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه آمریکاست نه با 5+1.
گفت: خب! خانم اشتون هم در مذاکرات حضور دارد!
گفتم: خانم اشتون نماینده اتحادیه اروپاست و از کشورهای اروپایی فرانسه و انگلیس و آلمان عضو گروه 5+1 هستند و خانم اشتون نماینده آنها نیست و اگر بود که این سه کشور جداگانه نماینده و تیم مذاکره کننده نمی‌فرستادند. تازه، خانم اشتون نماینده چین و روسیه هم نیست.
گفت: یعنی ایران و آمریکا با هم مذاکره می‌کنند؟!
گفتم: خب! مگر دولتمردان نمی‌گفتند که باید با کدخدا مذاکره کرد!
گفت: پس خانم اشتون این وسط چکاره است؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو پرسید؛ اون چیه که توش ماست می‌ریزند و بعد باهاش شلیک می‌کنند؟ طرف گفت؛ خب! معلومه! تفنگه دیگه، ماست هم نکته انحرافیشه!