شجونی: کروبی به من ارادت داشت.

باز محمد جعفر شجونی این آخوندپالان ساییده ی عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی به بازی گرفته وبسوی رقیب کیش داده شده است .چون ازموضع توبره و آخور خوری کردن از یک سو مدعی شده است که کروبی به وی ارادت داشت و از طرف دیگر  اذعان کرده من اصلاح‌طلبان را کهکروبی هم جزوشان می باشذ مرتد سياسي مي‌دانم. چون اینان بدلیل اعتراض به کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 به جای لبیک گفتن و مهرتأیید برتقلبات زدن همگام با مردم معترض توی خیابان شدند که  با شعارهای  همه گیر خود فریاد مرگ بردیکتاتور سر می دادند که مخاطب خامنه ای بود  به رژیم داعشی خلافت ولایت فقیه و رهبري آن ضربه زدند. مسخره ترا ینکه بدون توجه به جنگ قدرت و ثروت باندها ولشکر کشی و صف آرایی بازندگان نمایش خیمه شب بازی 24 خرداد 92 دربازار مکاره علیه ی روحانی ودولت وی می باشد . اما گفته حسن روحاني با اين عمامه آمده اما نمي‌تواند يك فرد سالم براي وزارت علوم معرفي كند و حالا محمد فرهادي را معرفي كرده است كه از چپ‌گراهاي درجه يك است. چون اينها قسم خورده‌اند راه راست را نروند.

حجت الاسلام جعفر شجونی به روزنامه اعتماد گفت:من اصلاح‌طلبان را مرتد سياسي مي‌دانم. اصلاح‌طلبان ارتداد سياسي دارند. اينها به نظام و رهبري ضربه زدند. حسن روحاني با اين عمامه آمده اما نمي‌تواند يك فرد سالم براي وزارت علوم معرفي كند و حالا محمد فرهادي را معرفي كرده است كه از چپ‌گراهاي درجه يك است. اينها قسم خورده‌اند راه راست را نروند.من يك اصولگرا هستم يعني به راه آيت‌الله خميني معتقدم و عمل مي‌كنم. من اعتقاد دارم نبايد تفكر اصلاح‌طلبي وجود داشته باشد. ديديد كه موسوي خوييني‌ها يا كروبي چه كردند و چه بلايي سر جامعه روحانيت مبارز آوردند. كاري كه مجمع روحانيون انجام داد به انشعاب منجر شد. اصلاح‌طلبان هم همين افراد را قبول دارند.كروبي همين اخيرا گفته بود اگر شجوني از اعضاي هيات منصفه باشد من حاضرم محاكمه شوم او هميشه به من ارادت داشت. در هر صورت مديريت اصولگرايان زير سوال نيست فقط موقع انتخابات اصولگرايان به آيت‌الله مهدوي‌كني قول دادند تا‌حدي جلو بيايند بعد به نفع هم كنار بروند.آيت‌الله مهدوي‌كني به من مي‌گفت كار من به جايي رسيده است كه نمي‌توانم ولايتي را ببينم. در مورد مجلس اصولگراي نهم هم بايد بگويم كه اساسا نبايد از لفظ تندرو در مورد افرادي كه در اين مجلس حضور دارند استفاده كرد. ديگران كندرو هستند و به نيروهاي حزب‌اللهي تندرو مي‌گويند.يك بار پسر آيت‌الله مهدوي كني به من گفت تو تندرو هستي من هم جواب دادم كه اگر من تندرو نبودم كه تو پيش‌نماز مسجد امام صادق نبودي.